Gå til innhold

[Avsluttet] Akambrukerenes bilder - Oktober 2011


Anbefalte innlegg

Flott, men sliter litt med de rammene du har rundt bildene dine. En hvit firkant, men enda så fortsetter det utenfor denne :hmm:

Synes ikke den rammen er den verste jeg sett. Er en av bedre løsningene* hvis man absolutt vil ha med copyright info og webinfo.

 

 

 

*) Hindrer selvsagt ikke skruppelløse/uvitende å stjele selv bildet, men det er en annen diskusjon.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott, men sliter litt med de rammene du har rundt bildene dine. En hvit firkant, men enda så fortsetter det utenfor denne :hmm:

Synes ikke den rammen er den verste jeg sett. Er en av bedre løsningene* hvis man absolutt vil ha med copyright info og webinfo.

 

 

 

*) Hindrer selvsagt ikke skruppelløse/uvitende å stjele selv bildet, men det er en annen diskusjon.

 

 

Nei, det eneste som kan hjelpe på litt når det gjelder stjeling av bilder på nett, er om du setter på ett himla stort skrått vannmerke på tvers av bildet. Hvor pent akkurat det er, er ett annet spørsmål...

Har prøvd meg frem litt for å finne en ok løsning for å ha med litt info, og så langt er dette den beste løsningen. :)

 

 

 

Nok om det - nok ett bilde;

 

 

I want to believe

 

post-79862-0-42199700-1320077868_thumb.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Prøvde noe nytt her om dagen..

 

De bildene hadde vært så sinnsykt mye fetere hadde du turt å eksperimentere med lys og effekter!

 

Sånne uttalelser forplikter - nå forventer jeg at du selv bidrar med bilder der du "eksperimenterer med lys og effekter"... :roll:

Endret av ventle
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Prøvde noe nytt her om dagen..

 

De bildene hadde vært så sinnsykt mye fetere hadde du turt å eksperimentere med lys og effekter!

 

Sånne uttalelser forplikter - nå forventer jeg at du selv bidrar med bilder der du "eksperimenterer med lys og effekter"... :roll:

 

Går vel an å komme med tilbakemelding uten at jeg må bevise at jeg skal være bedre? Dette er en lei uvane mange har på dette bildeforumet. Type "Hvis du vil at jeg skal endre på noe så får du gjøre noe bedre selv".

Lenke til kommentar

Går vel an å komme med tilbakemelding uten at jeg må bevise at jeg skal være bedre? Dette er en lei uvane mange har på dette bildeforumet. Type "Hvis du vil at jeg skal endre på noe så får du gjøre noe bedre selv".

Det har vel mere med hvordan du kommer med råd - ordbruk som "sinnsykt fetere" og "om du hadde turt" gjør jo ikke akkurat folk vennligere stilt. Og det er vanskelig for oss å vurdere verdien i rådene dine når vi aldri har sett hva du er god for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...