Gå til innhold

Rollespillklassiker til PlayStation Network (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er verdens største JRPG-fan og Chrono Cross kjedet livet av meg. Spilte i overkant av 10 timer og da hadde jeg knapt nok hatt det gøy i løpet av den tiden. Men, det er mange som elsker det spillet mer enn noe annet så et eller annet må det være i det spillet som jeg ikke ser. :hmm:

 

Jeg likte Chrono Cross jeg. Altså Chrono Trigger er bedre, mye bedre med CC er fortsatt et 9/10 spill i min bok.

Lenke til kommentar

Ahh det var den gangen jeg likte jrpgs, og i mine øyne er dette det aller beste. Alle burde teste Chrono Trigger uansett preferanser. Det står høyt på listen over tidløse klassikere.

 

Vet ikke om det er meg eller sjangeren som har endret seg, men etter ff7 har det gått nedenom og hjem med jrpgs i mine øyne.

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar

Et av tidenes beste spill etter min mening, så dette skal kjøpes. Så nå håper jeg bare på at Secret of Mana også blir lansert på PSN en gang i fremtiden. :yes:

Lite trulig siden seiken densetsu 2 (Secret of mana) bare kom ut til Super Nintendo back in the day. Anbefaler også å sjekke ut den oversatte versjonen av seiken densetsu 3 på super nintendo. Bruker mode 7 grafikk :D

Lenke til kommentar

Dette er PS1-versjonen, så den vil ha en del problemer dessverre. Jeg anbefaler alle å enten sjekke ut DS-versjonen (som er den beste), eller Virtual Console-versjonen som er Snes-versjonen. Dog, har du hverken Wii eller DS, så gå for denne, et av de beste spillene noensinne, og bare slått av Final Fantasy VI (også tilgjengelig på Wii, PSN og GBA) i kampen om tittelen beste rpg noensinne.

Lenke til kommentar

problemer? det er bare to forskjeller på PSX-utgaven og SNES-utgaven. den første er filmsekvensene, of den andre er lastetidene. sistnevnte blir uten tvil eliminert på PS3.

 

selv gleder jeg meg i hjel av at Chrono Trigger blir gitt ut i Europa for første gang (utenom på håndhåndtkonsoll)! dette spillet kom nemlig aldri ut med PAL, så dette blir deilig. må vel kjøpe Final Fantasy IX også. helt sykt bra spill begge to.

Lenke til kommentar

problemer? det er bare to forskjeller på PSX-utgaven og SNES-utgaven. den første er filmsekvensene, of den andre er lastetidene. sistnevnte blir uten tvil eliminert på PS3.

 

selv gleder jeg meg i hjel av at Chrono Trigger blir gitt ut i Europa for første gang (utenom på håndhåndtkonsoll)! dette spillet kom nemlig aldri ut med PAL, så dette blir deilig. må vel kjøpe Final Fantasy IX også. helt sykt bra spill begge to.

 

Spillet kom ut 20. mai på Virtual Console, så det er ikke helt riktig det du skriver her.

 

Og jeg håper også lastetidene blir eliminert, men såvidt jeg har forstått (har ikke testet de selv), så har ikke dette skjedd med andre Snes rpg-er som er kommet til PSN tidligere, som FFIV og FFVI. Derfor jeg skrev det jeg skrev.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...