Gå til innhold

Nå er AMDs nye skjermkortpakke her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Catalyst Control Center seier til meg at 11.8 er nyaste versjon, men eg ser jo at 11.9 ligg ute på nett.

 

Vente til CCC finner 11.9 eller installer 11.9 manuelt over? Ser forresten at 11.9 har standard installasjonssti som er ny, dvs laga av installasjonen. Grunnen til at eg spør er fordi eg ikkje vil ha fleire drivarar installert på kvarandre..

Lenke til kommentar

Kjørte 11.5 tidligere driveren for å få BC2 stabilt, og da fikk jeg beskjed om at jeg måtte ha 11.7 eller nyere for å starte BF3.

(Dette var 27.09 da, så mulig det ikke må det nå lenger?)

Så man må ikke ha de nyeste, men er det noen grund for å ikke legge dem inn?

Kjører nå BF3 på "Ultra" flytende på 11.8 drivere, og BC2 virker dønn stabilt på den også.

 

BTW: Noen som har det nye passordet? :D

 

 

 

//arZic

Lenke til kommentar

Nvidia's drivere rydder opp etter seg nå. Tror de startet med det rundt 170. Er det veldig lenge siden du oppdaterte kan du be disse driverne gjøre en "clean install", men vær forberedt på å rydde på desktopen din etter en slik.

 

Har forøvrig ikke hatt noen problemer med Nvidia drivere på et par år nå, men et lite unntak i Civ V, men der er ikke alle sikre på om det er et driver problem eller directx problem (noe med multithreading i DX11 å gjøre). Tilogmed min gamle maskin med 2xgtx285 i SLI er dønn stabil.

Lenke til kommentar

Fremdeles tull på mitt dualscreen-oppsett, har hatt det med både 11.8 og 11.9. Har et 4850 og spiller ingenting, men med de nyeste driverne kommer det en slags hakking i bildet på skjerm nr 2 når jeg scroller på skjerm nr 1. Aner ikke hvorfor. Det har vært slik tidligere også, men det har blitt fikset av driveroppdateringer.

 

Antar det er denne bugen som er tilbake http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/AMDCatalyst116bHotfix.aspx

Endret av p-trus
Lenke til kommentar

Fremdeles tull på mitt dualscreen-oppsett, har hatt det med både 11.8 og 11.9. Har et 4850 og spiller ingenting, men med de nyeste driverne kommer det en slags hakking i bildet på skjerm nr 2 når jeg scroller på skjerm nr 1. Aner ikke hvorfor. Det har vært slik tidligere også, men det har blitt fikset av driveroppdateringer.

 

Antar det er denne bugen som er tilbake http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/AMDCatalyst116bHotfix.aspx

Du må skru av Overdrive i CCC. Hadde samme problemet selv :)

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...