Gå til innhold

Temp ban uten ordentlig grunn.


Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på om det er flere som har fått en temp ban / perm ban for ting de føler er helt feil?

 

Fikk en 24 temp idag etter jeg var i en hc.

 

For og gjøre en lang og kjedelig historie kort så var dette grunnen.

Meg pala tank. Warrior dps er frekk og klager, jeg referer til recount / fakta og kjefter på han litt ettersom jeg er lei av dps som gjør det dårlig og da skylder på tanken som oftest.

 

warrioren voter meg ut etter 2 bosser og flest folk auto presser på de så jeg ble kicket, greit nok det jeg venter et sekund og så har jeg ny grp.

 

Men skulle wispe han noe først. hmm ignore.

 

Logger en ny char og sier at han er en pingle som først trash talker og får meg kicket for så og ignorer. han sier bad tank l2p.

 

Jeg logger en anna char og krever en forklaring på hvorfor jeg er bad tank når jeg ikke mista agroo, slo han på dps etc etc.

Han sier han skal reporte meg for harrasment.

 

Og jeg tipper han gjorde det og gm'en som så saken må ha vært litt lost den dagen ettersom jeg fikk 24 timer.

 

Grantet jeg var litt frekk med han på samme linje som han var men ikke noe utenom det vanlige. jeg var ikke overdrevet frekk, jeg flamet han ikke.

Men det og logge flere chars og wispe noen er vist "offensive" nok til at man blir bannet av det.

 

Vis det er så fyfy og logge multi chars hvorfor ikke forandre ignore til og ignorere accounten ikke enkelt chars?

 

Og som jeg sa jeg flamet han ikke så logget ikke mange chars for og spamme og snakke dritt.

 

Beklager vis norsken + engelsken som sniker seg inn her og der er plagsomt men jeg tipper de fleste forstår hva jeg skriver.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At du er våken halv fire en natt til onsdag, samt prøver tre forskjellige chars for å krangle over å bli votet ut av en gruppe sier meg at du kanskje fortjente en 24 timer ban? :!:

 

:p jeg har omvendt døgnrytme så halv 4 på natta er ganske normalt for meg :p

Og var bare utrolig lei av dps som alltid skal skylde på tanks...

Har tanket mesteparten av tiden jeg har spilt cata og det er mange idioter der ute :p

Lenke til kommentar

Nå har jeg aldri spilt WoW og kommer aldri til å spille det(så tråden i sidebaren på gamer.no), men jeg vil tro du ble bannet fordi det du drev med går nok under "person forfølgelse" noe som jeg er ganske sikker på at er ulovlig uansett hvordan det skjer. Sier hverken at det var rett eller galt at du ble bannet, men ifølge diverse lovverk så er det faktisk riktig at du ble straffet. Correct me if I'm wrong.

Lenke til kommentar

At du er våken halv fire en natt til onsdag, samt prøver tre forskjellige chars for å krangle over å bli votet ut av en gruppe sier meg at du kanskje fortjente en 24 timer ban? :!:

 

:p jeg har omvendt døgnrytme så halv 4 på natta er ganske normalt for meg :p

Og var bare utrolig lei av dps som alltid skal skylde på tanks...

Har tanket mesteparten av tiden jeg har spilt cata og det er mange idioter der ute :p

 

men denne gangen var du idioten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Her er trådstarteren minst like stor idiot, jeg ville også rapportert en fyr som logger inn med en drøss karakterer for å krangle med meg, etter jeg ignoret en etter en.

 

Det er bra du kan lese da.

 

Logget på 2 chars, og var kun på 2 chars jeg sa noe, vis 2 er drøss karakterer for deg vel ok.

 

Og kranglet heller ikke med han på mere en 1 av de, siste jeg logget var for og spør han et spm, men ok du kan vel ikke lese :)

Lenke til kommentar

Spiller ikke noe rolle om du mente å spørre spørsmål eller whatever, du logget på med 3 karakter (inkl pally tanken) for å mase på fyren. De ble enige om å kicke deg, du ble det, deal with it.

 

warrioren voter meg ut etter 2 bosser og flest folk auto presser på de så jeg ble kicket, greit nok det jeg venter et sekund og så har jeg ny grp.

 

Det er merkelig at du gadd å bruke tiden å spamme fyren når du fikk ny group. Det jeg ikke skjønner hvordan fikk du tid å logge på andre karakterer mens du var i ny group, men kan jo hende du leavet det bare for å spamme warrior fyren, gud vet... men tips til deg, move on.

Lenke til kommentar

Skjønner poenget ditt med at du gjorde det, du prøvde å få en forklaring. Samtidig, det der er harassement. Definisjonen av harassement fra Online dictionary;

(1) : to annoy persistently (2) : to create an unpleasant or hostile situation for especially by uninvited and unwelcome verbal or physical conduct

 

Du plaga han gjentatte ganger ved å logge på flere characters. Så ikke noe feil i den bann'en, i slike situasjoner skal du bare drite i å svare han. Du kunne f.eks. kicka han tidligere hvis du så at han trash-talka?

 

Så joa, i denne situasjonen vil jeg sette deg i samme idiot-kategori som dps'en.

Lenke til kommentar

Det er ikke akkurat kjempesmart av dps med dagens dps-køer for LFG å drive å kicke tanken. Kanskje du ikke er så flink som du tror du var? Og ja du fortjente ban-en.

 

Hva forventer du av en tank i heroic?

 

Jeg var på andre plassen av overall dps, lå aldri på bunnen på bosser, mista aldri agroo, og vi wipet aldri.

 

Så jeg er ikke så flink som jeg vet?

 

Og vis jeg fortjener ban så gjør vel egentlig han også det med tanke på drite han sa i grpen, og til dere som sier det er harrasment og logge 2 chars får og kreve en forklaring vel kanskje det bare er dere som har liten toleranse.

 

Tbh ban for noe så lite som det er latterlig og blizzard har flere ganger i det siste vært random med ban hammeren for ting de ikke burde, flere en meg som mener det.

Lenke til kommentar

Hva forventer du av en tank i heroic?

Moden og seriøs.

 

Og vis jeg fortjener ban så gjør vel egentlig han også det med tanke på drite han sa i grpen, og til dere som sier det er harrasment og logge 2 chars får og kreve en forklaring vel kanskje det bare er dere som har liten toleranse.

 

Vitner om det motsatte av hva jeg forventer av en tank i heroic.

Aksepter kick, du kan ikke bli invitert tilbake. Å logge chars for å kreve en forklaring har null effekt. Han kunne skrevet "julenisse".. du vil ikke kunne få invite til samme gruppen.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Det er ikke akkurat kjempesmart av dps med dagens dps-køer for LFG å drive å kicke tanken. Kanskje du ikke er så flink som du tror du var? Og ja du fortjente ban-en.

 

Hva forventer du av en tank i heroic?

 

Jeg var på andre plassen av overall dps, lå aldri på bunnen på bosser, mista aldri agroo, og vi wipet aldri.

 

Så jeg er ikke så flink som jeg vet?

 

Og vis jeg fortjener ban så gjør vel egentlig han også det med tanke på drite han sa i grpen, og til dere som sier det er harrasment og logge 2 chars får og kreve en forklaring vel kanskje det bare er dere som har liten toleranse.

 

Tbh ban for noe så lite som det er latterlig og blizzard har flere ganger i det siste vært random med ban hammeren for ting de ikke burde, flere en meg som mener det.

 

Vet ikke hva de har banned andre for men denne var nu riktiig.

 

Hvem er de random? har du ikke noe orndelig bevis så holder du bare kjeften.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...