Gå til innhold

Får ikke startet Steam


Anbefalte innlegg

De som seriøst mener Steam er bra kan komme og se på maskinen min. Da vil de nok endre mening rimelig kjapt... Anyway, poenget er at jeg spilte Fallout: New Vegas i går i flere timer uten problem. Da jeg logget på maskinen i dag funker det ikke. Eller rettere sagt, jeg har sitter her i over en time og prøvd å få Steam til å logge seg på. Det kræsjer hver jævla gang, og uten Steam får jeg ikke spilt noe som helst av spillene der. "Men Steam er jo valgfritt" har mange folk fortalt meg utallige ganger. Hah, ikke faen.

 

Og bare for å gni det inn litt mer installerte jeg Fallout 3 og Games for Windows Live uten noe problem. I rest my fucking case. Noen som vet om noe tips hvordan jeg enten kan omgå Steam så jeg faktisk får spilt spillene mine, eller til nød vet en måte å få steam til å starte igjen? Å reinstallere på nytt blir ikke aktuelt.

 

Btw da jeg startet New Vegas i dag maste Steam om at jeg ikke måtte starte i kompabilitetsmodus eller noe sånt, men det har jeg da heller ikke gjort. Jeg har ikke rørt faenskapen, men starter direkte gjennom New Vegas.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva med å google litt før du kommer og slenger skit om steam, det er åpenbart at noe feil har skjedd, det er ikke normalt at steam ikke vil starte.

 

Have you tried reinstalling Steam? Perchance your Steam installation has been corrupted.

 

Are you running any firewalls or the like in the background, or any programs listed here?

 

fint om du kunne komme med mer konkrete opplysninger om feilen din :hrm:

Endret av BeGj
Lenke til kommentar

Hva mer er det å si? Det funket helt fint i går. Det funket ikke i dag, tilsynelatende uten grunn. Og jada, jeg vet Steam er "hellig" her på forumet, men det betyr ikke at driten funker.

 

Edit: Glem det, lot den stå der i tyve minutter, og den kom seg til slutt inn på serveren. Bedre sent enn aldri...rolleyes.gif

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Og der var Steam nede. Igjen. Jaja, får vel investere i New Vegas og Dead Island på konsoll, så jeg faktisk får spilt dem. Steam-driten funker i alle fall ikke. Fatter ikke at noen faktisk seriøst mener at Steam er en bra ting... ermm.gif

 

Edit: Prøvde å avinstallere New Vegas og Dead Island, men får faen ikke lov til det engang fordi Steam nekter å fungere!!!!! Har noen adressen til Valve? Jeg har et balltre jeg gjerne skulle testet...

 

Edit 2: Og på toppet av det hele tenkte jeg å gi steam en siste sjanse. Jeg avinstallerte faenskapen for å reinstallere, men driten har faen meg klart å slette alt som var i hele mappen, inkludert steam-spillene og alle patchene. Helvetes møl. Det vil ta flere timer å rette opp skaden dritten har gjort eller bruke noen hundrelapper pr spill og få dem på konsoll. Det blir dyrt, men blir jeg kvitt steam en gang for alle er det verdt hver jævla krone.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært steam hadde jeg fått spørsmål om jeg ville beholdt brukerdata, men det skjedde ikke her. Jeg fikk ikke spørsmål om noen ting. Steam slettet alt. Spillene, patcher, mods, lagringger, til og med screenshots. Hva faen var vitsen med det? Men samme faen. Om et spill krever steam kommer jeg ikke til å kjøpe det. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært steam hadde jeg fått spørsmål om jeg ville beholdt brukerdata, men det skjedde ikke her. Jeg fikk ikke spørsmål om noen ting. Steam slettet alt. Spillene, patcher, mods, lagringger, til og med screenshots. Hva faen var vitsen med det? Men samme faen. Om et spill krever steam kommer jeg ikke til å kjøpe det. Enkelt og greit.

 

Sigh slutt og klag på Valve for noe som er din feil ;) Har brukt steam siden 2005 aldri hatt noen problemer siden

 

Gå på steam mappen din og fin en fil som heter Clientregistry.blob slett den restart steam også burde det virke. Er en stund siden jeg har gjort det men den skall ligge innepå hoved mappen.

Endret av mezri
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sigh slutt og klag på Valve for noe som er din feil ;) Har brukt steam siden 2005 aldri hatt noen problemer siden

 

Sigh... begynner å bli lei av å høre det der. Du har aldri hatt problemer, ergo har ingen andre hatt det heller. Bullshit.

 

Negativ du var da prøver jo bare og hjelpe.... Google er også en fin ting btw

Lenke til kommentar

Og her er grunnen til hvorfor jeg boikotter Steam. Det er overhodet ikke mulig å få noe som helst hjelp med det fordi "det er så fuckiings perfekt at det ikke er mulig at det er noe feil med det". Er dere helt hjernevaskede eller? Samme faen for min del. Jeg har gitt opp og gått over til konsoll på samtlige spill som krever Steam, selv om det betyr å kjøpe en ny utgave av noen spill. Det er verdt hver jævla krone om jeg slipper steam...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...