Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når er du mest lykkelig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er lykkelig når kjæresten min holder rundt meg på en sånn måte at alt som vanligvis tynger meg virker meningsløst.

Men jeg er nok mest tilbøyelig til å bli direkte lykkelig i eget selskap, når jeg får frysninger av en låt på bussen, når jeg går alene gjennom byen om natta og plutselig kjenner en takknemlighet, når det begynner å fossregne og jeg løper ut døra uten å tenke meg om. De små øyeblikkene jeg ikke kan dele med noen andre enn meg selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det som er felles for mine lykkelige stunder, som for mange andre, er at jeg er helt alene og for slippe unna alle bekymringene og forventningene som livet vanligvis presser på en.

 

Jeg liker å være alene hjemme og sitte i kjelleren og høre på musikk eller se film mens jeg propper i meg godteri. Jeg trekker gjerne for gardinene, slik at jeg føler meg mer alene når ingen kan se meg.

 

Jeg liker å gå turer ute når det er mørkt. Det føles som om ingen ser meg i mørket. Jeg liker også vinteren når det er veldig kaldt, så kaldt at ingen andre enn meg vil finne på å være ute å gå uten mål og mening. Det er herlig å kjenne frosten ta tak i trynet mitt, eller å kjenne regn og sterk vind i trynet.

 

Jeg liker å være alene på jobb, som jeg av og til er veldig tidlig om morgenen eller på dager det er lite å gjøre. Jeg har jo kunder der, men de ser jeg bare i noen minutter, før de forsvinner og jeg sannsynligvis ikke ser dem igjen. Hvis jeg får tilbud om å jobbe i en annen by et stykke unna, gjør jeg gjerne det, da jobben betaler for hotellopphold. Da får jeg se meg rundt og spise og gjøre akkurat hva jeg vil i en by der jeg ikke kjenner noen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg føler meg lykkligst når jeg føler jeg har en harmonisk og balansert tilværelse rundt meg. Liker å slappe av og høre på musikk, eller lese en god bok når jeg er alene. Kan også være lykkelig i de stunder med venner hvor man ler og har det artig, eller med familien hvor vi alle er glade og tilfredse. Er vell generelt et veldig harmonisk menneske, velger jeg å tro.

Lenke til kommentar

Mest lykkelig etter at jeg ENDELIG har fått til noe jeg har jobbet og slitt med i ukesvis, men bare først når jeg setter meg på trappa for å ta en velfortjent røyk :)

 

Det er en fin følelse! ^^

 

Så du sliter også med å rulle en røyk?

 

Det er en kunst å rulle en røyk, den beste røyken er den du har lagt mest bry i ;)

Lenke til kommentar

Når jeg ser tilbake på mitt siste forhold og hvor langt jeg har kommet siden den personen jeg var back then, alle barrierene jeg har knust og vite at jeg fortsatt kan knuse så mange fler :)

Det å bli singel kan være sårt, men det kan også være en katalysator for å virkelig ta tak i ting. Ting kan lett bli litt for trygt og godt når man vet at man har noen som venter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

1. Når jeg kjører snøscooter.

2. Når jeg er med beste kompisen og sykkler eller snakker skjit.

3. Når jeg sitter alene og ser på yndlings serien min.

 

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...