Gå til innhold

Minecraft inviterer til nye eventyr (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå må dere huske at dette spillet ikke er ferdig enda, så det mangler jo litt enda, og har masse potensiale til mer ;)

 

Klager dere over at beta versjoner og demoer er kjedlige også?

Neida, men demo/beta slipper man å betale for vanligvis...

Spillet har potensiale til MYE, men i samme omgivelser som det er idag. MineCraft vil alltid være en voksen-LEGO - og jeg har absolutt ikke vanskelig for å forstå hvorfor det har blitt så populært.

Jeg har mer sansen for MineCraft enn for alle FPS/MMORPG/MMORTS-spill - likevel er det nok ikke helt i min gate.

 

EDIT: Noe jeg derimot er veldig imponert over er at utviklerne tør å ta betalt for et spill som er i alpha/beta over så lang tid. Dette støtter utviklerne til å gjøre sluttproduktet ENNÅ bedre - både pga økt tilgang til økonomiske midler OG tilbakemeldinger fra brukerne.

Faren (som i mitt tilfelle) er at man blir drittlei underveis.

Endret av oslo72
Lenke til kommentar

Jeg skjønner fortsatt ikke poenget med dette spillet da, med eller uten creative mode.

Du bygger bygninger, og så... går du rundt og ser på de?

 

 

samme kan sies om sims, men det er en stor fanbase med spillere dær:P

du kan faktisk si det om mange spill.

gears of war: du går gjennom stien å skyter stygge folk å så?

 

Nå må dere huske at dette spillet ikke er ferdig enda, så det mangler jo litt enda, og har masse potensiale til mer ;)

 

Klager dere over at beta versjoner og demoer er kjedlige også?

Neida, men demo/beta slipper man å betale for vanligvis...

Spillet har potensiale til MYE, men i samme omgivelser som det er idag. MineCraft vil alltid være en voksen-LEGO - og jeg har absolutt ikke vanskelig for å forstå hvorfor det har blitt så populært.

Jeg har mer sansen for MineCraft enn for alle FPS/MMORPG/MMORTS-spill - likevel er det nok ikke helt i min gate.

 

EDIT: Noe jeg derimot er veldig imponert over er at utviklerne tør å ta betalt for et spill som er i alpha/beta over så lang tid. Dette støtter utviklerne til å gjøre sluttproduktet ENNÅ bedre - både pga økt tilgang til økonomiske midler OG tilbakemeldinger fra brukerne.

Faren (som i mitt tilfelle) er at man blir drittlei underveis.

 

mount & Blade måtte man betale for beta, men da lovet de at de skulle få oppdateringer gratis=)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...