Gå til innhold

Anmeldelse: Gears of War 3 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke helt hvorfor anmelder som hater spillet anmeldte dette i det hele tatt, 2 første avsnitt er på hvor kjedelig han synes serien var. Men men, uansett, jeg gleder meg! :D

 

Det blir 4-player co-op all the way!

@Optimus Trasi: Det var en kunde av Elkjøp som ble tilsendt 10 dager før, men som kom på 30-dagers returetten 7 dager før releasen og leverte det tilbake! :D hahaha! - Bare sånn for å gjøre det værre ;)

Lenke til kommentar

Ser ikke helt hvorfor anmelder som hater spillet anmeldte dette i det hele tatt, 2 første avsnitt er på hvor kjedelig han synes serien var. Men men, uansett, jeg gleder meg! :D

 

Jeg hater verken spillet eller serien ,jeg synes bare ikke de er så fantastiske som de har blitt omtalt som. Mikael, som anmeldte Gears of War 2, er i permisjon, så jeg måtte trå til. Jeg synes innledningen gir et innblikk i hvorfor jeg kan kalle dette seriens beste spill og samtidig gi det lavere karakter enn de to foregående har mottatt, samtidig som det gir håp til de som ikke likte de to første spillene kjempegodt.

Lenke til kommentar

Skitt at historien er så kort. Det gjør ikke noe for min del. Spillet er ikke nyskapende heller. Men bra. Synes årets goty burde gå til ett nyskapende spill

 

 

Nå husker jeg ikke hvor jeg leste det, men jeg leste at historien her skulle være mye lengre enn 2eren. Men mulig at anmelder mener det er kort, da det blir dratt ut mye på starten? Mulig jeg tolket feil :p håper på lang story hvertfall :D

Lenke til kommentar

Ikke rart dataspill aldri vil bli tatt seriøst når nok et spill med sjokkerende pinlig historie og persongalleri får toppkarakter. Hvorfor kan ikke spillutviklere som lager spill som dette kalle en spade for en spade, og bare lage et spill hvor du plaffer ned ting uten mål og mening. Så slipper de i alle fall late som de er noe annet, og anmeldelsene kan bli tatt litt mer serøst.

 

Har ikke noe med denne anmeldelsen å gjøre forøvrig, men det er bare i spillenes verden at anmeldere mener at Britney Spears lager tidenes beste musikkalbum, Van Damme-filmer er tidenes beste filmer, Gummi-Tarzan er tidenes beste bok og Marianne Aulie maler tidenes beste malerier.

Lenke til kommentar

Begynte på enern i sin tid, men syntes det ble forferdelig kjedelig. Droppa toern, siden jeg igrunn ville klare å komme meg igjennom det det første spillet før jeg gikk over på fortsettelsen, så det her virker lovende. Men, må vel bite i det sure eplet og komme meg igjennom de to første pga historien.

 

Det er neppe noe poeng, historien kan knapet kalles en historie, bare les en oppsummering på 5 minutt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...