Gå til innhold

Oslo Maraton 24. - 25. september 2011. Hvem skal?


E-wok

Anbefalte innlegg

Helgen 24 - 25 september er det altså Oslo Maraton!

 

Jeg og to andre kompiser bestemte oss for å melde oss på dette for ca. tre måneder siden - "bare" distansen 10 for Grete. Vi var ikke så altfor spreke da vi bestemte oss for dette, men nå, etter 3 mnd med tre +- økter i uka, angrer vi litt på at vi ikke satsa på halvmaraton. Men det får bli neste år. Har aldri deltatt i et ordentlig løpearrangement før, så dette blir gøy!

 

Noen her i fra som skal i år, eller kanskje har løpt en av distansene tidligere? Sleng ut dine tider/erfaringer/tips. :)

 

 

www.oslomaraton.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var med første gang i fjor, halvmaraton. Ble vel med fordi jeg var litt stor i kjeften på en firmafest. Hadde operert kneet i mars, og egentlig ikke løpt så veldig mye på en del år, så var ganske spent på hvordan det skulle gå. Endte opp med å gjennomføre på 2 timer og 12 sek ellerno, og var ganske fornøyd med å i det hele tatt gjennomført. Lenge siden jeg har vært så happy for noe som da jeg kom meg over målstreken iaff :)

 

Løper samme distanse i år, føler meg vesentlig bedre forberedt, og har som mål å klare det på rundt 1t 45 min. Prøve å holde et jevnt tempo, og kanskje henge meg på en av "kaninene" (hva kalles de som løper med ballonger?).

 

Ellers synes jeg det var ganske gøy å delta i et organisert løp, litt lettere å prestere når man ser at alle andre har det stort sett like jævlig :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Hei.

 

Det koster penger for å løpe maraton?

Vinner man noe, hvis man kommer på første plass?

 

Hadde tenkt å løpe maraton i år, men viste ikke at det kostet.

Ser ikke helt vitsen med å betale hvis det er ingen premier.

 

Løper heller rundt Songsvann som vanlig. :thumbup:

Endret av Lelouch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...