Gå til innhold

Filmprosjekt i markedsføring og ledelse!


musikkpija

Anbefalte innlegg

Hei! :-D Jeg og to andre i klassen min i markedsføring og ledelse, har fått i oppgave å lage ett prosjekt. Dette prosjektet går ut på at vi skal prøve å fremme skolen vår (Byåsen VGS) på best mulig måte. Vi skal prøve å få frem skolen vår så bra som mulig, og dette skal da gjøre at de som begynner på skolen til neste år (10ene klassinger) skal få lyst til å søke nettopp på vår skole. Den gruppa med best film, og som flest mulig blir fenget av, får karakteren 6. Vi vil derfor satse mye på dette prosjektet, og er derfor interessert i deres ideer og meninger.

 

Hva syntes dere vi bør ha med? hvordan skal vi fremme skolen vår på best mulig måte? skal vi ta med de ulike studieretningene? Og er det noen som vet om bra effekter og videoposisjoner vi bør tenke på ? Fengende sanger er blir også tatt i mot med takk! :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør filmen morsom, men samtidig lærerik. Dekk burde også ta med noen studieretninger, men ikke gjør det for kjedelig. Gjøvik VGS hadde samme prosjekt når jeg gikk i tiende. De tok med alt det kjedelige, som alle studieretningene, alt om bygget av historie, o.s.v.

Ta gjerne med noen effekter, og noen spennene kameravinkler.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...