Gå til innhold

Ønsker og slette min bruker fullstendig og fjerne alle tråder med min bruker på forumet og svar!


Anbefalte innlegg

Heisann,ønsker og fullstendig slette kontoen min og all informasjon som er skrevet på brukeren min da jeg får opp innlegg fra 2004 på navnet mitt når jeg søker på google. Det er uhedlig for navnet mitt med tanke på jobb. Har ikke brukt brukern siden 2004 da jeg fikk meg ny da.

Er det mulig og gjøre det via instilinger eller må en Admin hjelpe meg med det?

Endret av Aadna
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er kanskje en mulighet. Men hvorfor finner man nicket ditt hvis man søker på navnet ditt da?

 

Ser nå hvorfor det har skjedd , det har med at det er en bruker som har fornavnet mitt som bruker navn og vi har skrevet på samme tråd. Uheldig av dumt av meg at jeg i mine yngre dager lagde en konto med mitt ekte etter navn. I og med at du skriver kanskje,så tar jeg det som er forutsetning at du er med i hardware.no admin crew ? Kan du eventuelt ta oppe med vennene dinne og vurdere en fullstendig slett av kontoen min? vis ikke så er det jo en mulighet for og endre bruker navn mitt og satse på at google ikke finner emnet.

Endret av Aadna
Lenke til kommentar

Du ønsker altså å "Ønsker og slette min bruker fullstendig og fjerne alle tråder med min bruker på forumet og svar". Tenk deg alle de trådene du har besvart (evt startet). Hvordan ville det være hvis dine innlegg plutselig var borte - ville ikke trådene bli meningsløse? Og hva med de som har sitert deg, skulle sitatene også fjerne? Det ville være tåpelig. Og det ville drepe forumets seriøsitet.

Endret av PerB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...