Gå til innhold

Ga ut uferdig Dead Island (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dev'n fra Steam var forferdelig. Tror ikke en ca 62MB patch (det som fikser det) kan fikse alt pisset.

 

Men får vel prøve. Får laste ned patch og prøve mer etter jobb.

 

Tviiiler på at jeg kommer til å kjøpe. Selv oppdragene var kjedelige (iallefall de i starten). Får bruke noen timer på det. Men skeptisk.

Lenke til kommentar

Glad for at jeg gikk for space marine av disse 2 valgene, men blir nok Dead Island på meg etterhvert ^^

 

Ign.com kalte Dead Island "Fallout 3 with zombies". Da gadd jeg ikke lese mer og forhåndsbestilte i stedet. :p Har ikke høye forventninger til dette, men vi får se. Kan jo bli overrasket. ;)

 

Etter det jeg har spilt til nå vil jeg heller sammenligne det med Borderlands. Å sammenligne det med Fallout blir litt feil, men så er det jo ign det er snakk om.

Lenke til kommentar

Glad for at jeg gikk for space marine av disse 2 valgene, men blir nok Dead Island på meg etterhvert ^^

 

Ign.com kalte Dead Island "Fallout 3 with zombies". Da gadd jeg ikke lese mer og forhåndsbestilte i stedet. :p Har ikke høye forventninger til dette, men vi får se. Kan jo bli overrasket. ;)

 

Etter det jeg har spilt til nå vil jeg heller sammenligne det med Borderlands. Å sammenligne det med Fallout blir litt feil, men så er det jo ign det er snakk om.

 

Litt enig med den. Selv om jeg fant Borderlands mye åpnere. Dette var mer Dead Rising 2 synes jeg.

 

Men oppdragene var nokså fra Borderlands (måten du får på osv.)

Lenke til kommentar

Jupp, dette var kjipt. Lurte veldig på hvorfor spillet hadde uvanlig mye insekter og feil. En annen artig ting var at man kunne fly igjennom vegger og få adgang til deler av spillet som skulle være låst. Heldigvis er en fiks allerede ute og en slapp å laste ned hele spillet på nytt. Shit happens. Spillet er forøvrig mega fett. Dere er forresten trege med anmeldelse Gamer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...