Gå til innhold

Stor mage om kvelden?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Hvorfor har det seg sånn at hver morgen, når jeg våkner så har jeg en normal størrelse mage.

Kan ikke føle noe fett, el.l. Vet at det er fordi jeg da ikke har spist på flere timer under søvnen, men hvorfor forblir den ikke sånn gjennom kvelden?

 

Før jeg legger meg, så har magen min vokst flere cm utover, og har blitt en svær oppblåst klump. Jeg kan føle all fettet, og det er bare helt motbydelig.

 

Jeg spiser like mye, om ikke mindre enn mine klassekamerater, men de er tynne, og er tynne gjennom resten av dagen. Hvorfor har det seg sånn at det er slik?

 

Håper på svar!

 

Desperat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å ligge unna hvetemel (eller hvitt mel) og karbohydrater. Karbohydrater binder vann i kroppen etter hva jeg har fått med meg, så du kan fort legge på deg noen kilo med bare vann iløpet av kort tid om du spiser karbohydratrik mat. Hvetemel er også relativt kjent for å gjøre folk oppblåst, så du kan prøve deg uten noen dager og se om det har noen effekt. Basically: Det han over sa. Kutt ut brødet, prøv å hold deg unna ris og pasta, poteter. Greit i små mengder, men ikke overdriv. Skal du spise brød, kjøp brød uten hvetemel (veldig få brød som jeg kommer på i øyeblikket, vet at Vita sitt er uten).

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Hvorfor har det seg sånn at hver morgen, når jeg våkner så har jeg en normal størrelse mage.

Kan ikke føle noe fett, el.l. Vet at det er fordi jeg da ikke har spist på flere timer under søvnen, men hvorfor forblir den ikke sånn gjennom kvelden?

 

Før jeg legger meg, så har magen min vokst flere cm utover, og har blitt en svær oppblåst klump. Jeg kan føle all fettet, og det er bare helt motbydelig.

 

Jeg spiser like mye, om ikke mindre enn mine klassekamerater, men de er tynne, og er tynne gjennom resten av dagen. Hvorfor har det seg sånn at det er slik?

 

Håper på svar!

 

Desperat.

Hvordan vet du at klassekameratene dine er tynne om kvelden?

 

Uansett tar mat og drikke du har spist i løpet av dagen plass før det er absorbert eller gått ut igjen.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Hvorfor har det seg sånn at hver morgen, når jeg våkner så har jeg en normal størrelse mage.

Kan ikke føle noe fett, el.l. Vet at det er fordi jeg da ikke har spist på flere timer under søvnen, men hvorfor forblir den ikke sånn gjennom kvelden?

 

Før jeg legger meg, så har magen min vokst flere cm utover, og har blitt en svær oppblåst klump. Jeg kan føle all fettet, og det er bare helt motbydelig.

 

Jeg spiser like mye, om ikke mindre enn mine klassekamerater, men de er tynne, og er tynne gjennom resten av dagen. Hvorfor har det seg sånn at det er slik?

 

Håper på svar!

 

Desperat.

Hvordan vet du at klassekameratene dine er tynne om kvelden?

 

Uansett tar mat og drikke du har spist i løpet av dagen plass før det er absorbert eller gått ut igjen.

 

Fordi jeg er venner med alle, og overnatter ofte hos kompiser og kjæresten, som er tynne uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...