Gå til innhold

Gamer.no trenger flere spillskribenter


Anbefalte innlegg

Hei folkens! Jeg er klar over at det foreligger en del frilanssøknader som ikke har fått svar, og jeg håper å få gitt alle sammen tilbakemeldinger i løpet av denne uka eller tidlig neste uke. Vi kommer også til å gå ut med en ny, oppdatert artikkel, der vi er mer konkret på hva slags skribenter og kompetanse vi trenger akkurat nå.

 

Takk for tålmodigheten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det morsomme er jo at jeg sendte inn en søknad 28. august 2011. Dette må være pr. dags dato den tregeste tilbakemeldingen jeg noen gang har fått på en "jobb"

 

Vi fikk inn veldig mange søknader og måtte etterhvert prioritere de vi følte hadde et potensiale. Det gikk også frem i artikkelen at man fikk svar dersom søknaden falt i smak. Det skyldtes at vi ikke hadde kapasitet til å svare alle sammen den gangen.

 

Når det er sagt: Jeg har ikke noe problem med å ta selvkritikk på at alle burde fått en melding om at søknaden var mottatt i det minste.

Lenke til kommentar

Du får en fin sum per tekst og du får beholde spillene du tester. Hvor mye du får i honorar avhenger av sakens omfang (fra nyhet til omfattende featurestoff). De nøyaktige beløpene kommer vi inn på dersom man blir invitert til en prøveperiode hos oss.

Lenke til kommentar

Vi fikk inn veldig mange søknader og måtte etterhvert prioritere de vi følte hadde et potensiale.

 

Høhø, motivation killer der ja :p

 

Tja, er vel greit å prøve å vise seg fra sin beste side. Selv om jeg synes gamer.no kunne i allefall bekreftet at søknaden var mottatt, og eventuelt avvist.

 

Hei folkens! Jeg er klar over at det foreligger en del frilanssøknader som ikke har fått svar, og jeg håper å få gitt alle sammen tilbakemeldinger i løpet av denne uka eller tidlig neste uke.

Skal jeg tolke mangelen på svar som et avslag, eller bare som et tegn på at du har veldig mye å gjøre for tiden? :-|

Lenke til kommentar
Skal jeg tolke mangelen på svar som et avslag, eller bare som et tegn på at du har veldig mye å gjøre for tiden? :-|

 

Det er veldig mye å gjøre om dagen, blant annet på grunn av neste uke. Ingen er avslått før de har fått et svar, og vi legger ikke ut noen oppdatert utlysning før alle har fått et svar.

Endret av TST
Lenke til kommentar

Hei folkens! Jeg er klar over at det foreligger en del frilanssøknader som ikke har fått svar, og jeg håper å få gitt alle sammen tilbakemeldinger i løpet av denne uka eller tidlig neste uke. Vi kommer også til å gå ut med en ny, oppdatert artikkel, der vi er mer konkret på hva slags skribenter og kompetanse vi trenger akkurat nå.

 

Takk for tålmodigheten.

 

Er det slik å forstå at det fortsatt er mulighet for å søke? Hadde ikke mulighet i første omgang ettersom jeg var bosatt på Bali, men til høsten flytter jeg til hovedstaden.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Ingen av dere som har søkt på jobb før? Det tar alltid en evighet før man hører noe, hvis man er så heldig å høre noe i det hele tatt. :p Husker jeg fortsatt mottok avslag lenge etter jeg hadde fått jobb på jobber jeg ikke engang husket å ha søkt på. Det er hederlige unntak men 9 av 10 arbeidsplasser har elendige rutiner på jobbsøking. Det beste er å bare sende søknaden og ikke tenke noe mer på den.

 

Jeg håper noen jeg har gode erfaringer med fra forumet får jobben. :thumbup: Tross alt stor nivåforskjell på innnleggene her; alt fra litterære mesterverk til enlinjere uten tegnsetting eller stor bokstav.

Lenke til kommentar

Ingen av dere som har søkt på jobb før? Det tar alltid en evighet før man hører noe, hvis man er så heldig å høre noe i det hele tatt. :p Husker jeg fortsatt mottok avslag lenge etter jeg hadde fått jobb på jobber jeg ikke engang husket å ha søkt på. Det er hederlige unntak men 9 av 10 arbeidsplasser har elendige rutiner på jobbsøking. Det beste er å bare sende søknaden og ikke tenke noe mer på den.Jeg håper noen jeg har gode erfaringer med fra forumet får jobben. :thumbup: Tross alt stor nivåforskjell på innnleggene her; alt fra litterære mesterverk til enlinjere uten tegnsetting eller stor bokstav.

 

Jæi skal søke å jæi trur jæi for joben :)

 

Kan hende jeg prøver å slenge inn en søknad denne gangen. Sist gang droppet jeg det, men det frister :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...