Gå til innhold

Venteliste på videregående!


REALRAW

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har seg sånn at jeg er nummer 4 på venteliste på Studiespess. med formgivning.

 

Altså, 4 folk må droppe ut eller bytte linje hvis jeg skal komme inn. Pleier det ofte å være folk som dropper ut i løpet av de første ukene? Bare litt nysjerrig her og vil høre med andre folk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De tre andre foran deg har rimelig stor sjanse for å gjøre noe annet hvis ikke de veldig gjerne vil gå denne linjen.

 

Hvor stor sjanse det er for at du kommer inn avhenger mye av hvor mange det er på linjen du vil gå. Snakker vi en linje med 10 pers så har du nok en del å håpe på, er det en linje med 150 elever så er du vel praktisk talt garantert en plass.

Lenke til kommentar

De tre andre foran deg har rimelig stor sjanse for å gjøre noe annet hvis ikke de veldig gjerne vil gå denne linjen.

 

Hvor stor sjanse det er for at du kommer inn avhenger mye av hvor mange det er på linjen du vil gå. Snakker vi en linje med 10 pers så har du nok en del å håpe på, er det en linje med 150 elever så er du vel praktisk talt garantert en plass.

 

Jeg var oppi venteliste 29 eller noe, så tror nok det er noen par stykker på linja der.

 

Problemet er jo som du sier at selv om det er oppi 30 så er det et ganske lite tall.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...