Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] BC2 crasher og MOH har ekstrem lange loade tider etter kjøp av ny PC.


Anbefalte innlegg

Hei

 

Etter å ha investert i ny PC har Medal Of Honor fått ekstremt lange loade tider, og virker nesten som om alt stopper opp.

 

I tillegg har jeg fortsatt problemer med at Bad Company 2 crasher og lukker seg på ca. 1sek, ut til desktop og av og til lager bluescreen.

 

 

Maskin spec:

CPU: Intel i7 2600k

GPU: PowerColor HD 6990 LCS edition

RAM: G.Skill Ripjaws 4GB (2 x 2GB) 2133MHz DDR3 CL8

Hovedkort: Gigabyte GA-Z68X-UD7, Socket-1155

Windows 7 Ultimate OEM (LOVLIG!)

System disk: SAMSUNG SPINPOINT F3 1TB SATA/300 7200RPM 32MB

 

Har ikke overklokket noen ting enda og har vannkjøling på alt utenom hovedkort, og RAM som er avkjølt med vifter. Så overoppheting er ikke problemet.

 

 

Hadde lignende problemer på BC2 med min gamle PC også, da bare at det til tider crashet rett ut til desktop, aldrig noen bluescreen. (Hadde da AMD prosessor og grafikkort med 2 kjerner)

Kan dette være at spillene ikke er optimalisert med 2 kjerne grafikkort? Noen formeninger om dette?

 

Ellers er de eneste delene som er lik mellom min gamle og denne PCen 2 WD green disker som jeg bruker til lagring (ingen systemfiler eller spill), og DVD-brenner.

 

Hadde ingen problemer med MOH med den gamle.

 

Noen som har en formening om hva som kan være problemet?

Har bestilt ny HDD for å bytte ut Green diskene for å se om det kan være problemet. (Selv om jeg ikke tror det er dette...)

 

Mvh

//arZic

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk Snabel.

 

Ser ut til at det er driver problemer som var grunnen..

Leste også på et annet forum at det faktisk står i beskrivelsen til 11.8 at BC2 kan crashe og forårsake BSOD med den driveren.

Gikk tilbake til 11.5 og ingen crasher enda iallefall! :)

 

Eneste som har blitt verre er at skjermen til tider begynner å blinke svart og noen ganger blir helt svart i 10 - 40 sekunder, men jeg får vel være fornøyd med det...

(hadde det problemet med gammel PCn også)

 

Takker så mye for hjelpen!! Heldigvis ikke noen komponenter som var ødelagt :)

 

 

//arZic

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...