Gå til innhold

Din største bragd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke gjort så særlig mye sportslig som det går an å være stolt av enda.

 

Det eneste jeg kommer på er -32kg (109kg - 77kg) kroppsvekt på mellom 2 og 3 måneder (Begynnelsen av Mars 2011 til ca. midten av Mai).

 

Vær stolt! Det er det virkelig ikke alle som hadde klart :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

7.9 på 60m med digital tidtaking og ikkje handhholdt stoppeklokke, er jeg litt stolt av sia jeg var rundt 15-16 år :)

Da er vi to. Husker ikke om det var i 9. eller 10. klasse. Var hvertfall blant de bedre på skolen. I tillegg tok jeg også 1,5 ganger min egen vekt i benken en gang i tiden.

Endret av SKT
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble operert for en alvorlig skjevhet i ryggen (skoliose) i mai ifjor. Høsten samme år (etter en sommer med total hvile, omtrent null bevegelse og generelt bare rehab) trente jeg som en gærning (fikk endelig lov av kirurg) og vant fysikktester i valgfaget breddeidrett til jul. De som går i klassen vil jeg påstå er i relativt god fysisk form. Tror kanskje at siden jeg er vant med å trene mye gikk det litt lettere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Sjølskryte tråd. I like :D

 

Største målbare prestasjon må vel være når jeg var 5 meter fra å greie karakteren 6 på cooper-testen.

 

Når jeg var 14 år, brakk et bein i foten/metatarsel mens jeg spilte fotball. Istedenfor å være lur å gå til lege, tenkte jeg at det ordnet seg av seg selv... Noe det gjorde.

Idag har jeg en bruskplate på høyrefoten som gjør at jeg sparker som en hest. Har blant annet målt sparkestyrken på diverse apparater, hvor max var 300. Jeg greier 296 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Skrytetråd :D Jeg elsker å skryte av meg selv på nettet :p

 

 

Jeg løpte 200 m på 24,9 i vår. Riktignok på skolen med en lærer som tidtaker, men jeg er likevel stolt. Og 100 m på 12,8.

 

På de siste to treningene har jeg testet maks i dips og pull ups. Det ble 35 dips og 21 pull ups.

 

Jeg har noen bragder jeg selv har sett på som større enn de over, men her har jeg ingen tall el. l å komme med som kan vise hvordan det var. F. Eks når jeg har gitt absolutt alt på løpetreninger og ikke klarer å gå en meter lengre og sitte meg ned, når jeg har gitt absolutt alt mot en dobbelt så stor fyr som meg på fotballbanen og klarer å vinne duellen osv.

Lenke til kommentar

Jeg var den tregeste i klassen på 60 meter'n (ca 17sek) i første klasse, men den raskeste da jeg gikk på ungdomsskolen. (7.9sek)

Hadde en styrkeøkning i benkpress fra 50 til 100 kg på bare et halvår. Det var i 1986 da jeg var en guttevalp på 20 år.

Har tatt 165 kg i benkpress for halvannen år siden. Veier 85 kg og er 174 cm lang.

Har løpt 7,15 sek på 60 meter'n i 1992. Var 26 år gammel.

Har løpt 2:06 på 800 meter'n i sommer. Er 45 år gammel.

Smadret lysløyperekorden ettertrykkelig under et klubbmesterskap i langrenn i 1985. Var 19 år gammel.

Reiv opp et flere meter langt tre med rota en gang for 5 år siden da jeg var eitrende flyforbanna!!

Endret av oab-1966
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kvartfina i NM i boksing. Tapte så det sang der, men det var greit siden han var av russisk ætt, og tok sin 4. tittel på rad i det mesterskapet.

 

Edit: Men det er nesten 2 år siden. Nå er jeg en røykende svamp med en altfor stor forkjærlighet for øl og Narvesenmat på tilbud :no:

Endret av Bjarnemann
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...