Gå til innhold

Modern Warfare 3 får dedikerte servere (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ

ÅÅÅ HEERREEEE NÅ BLE JEG GLAD!!!!!

 

Nei, at de kommer med dette nå viser bare hvor, beklager til dere fanboys, tilbakestående Activison er. Kommer aldri til å endre seg er jeg redd.

 

Snakkes på BF3

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor dere nekter for at de er konkurrenter og helt klart sammenlignbare, høres for meg bare ut som en måte å unnskylde COD på!

 

Til og med EA og Dice sier det jo selv!

Hvorfor i alle dager er det usammenliknbart? Det er to spill i samme sjanger og med store likhetstrekk.

 

AtW

 

Konkurrenter? Ja. Sammenlignbare? Tja.. CoD er mer eller mindre en moderne Shoot 'Em Up, mens BF3 helt klart fokuserer mer på realisme. De er begge skytespill, men de er skytespill på vidt forskjellige måter.

 

Forøvrig er jeg ikke noe særlig glad i CoD, og jeg spiller ikke noe særlig generelt sett.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor dere nekter for at de er konkurrenter og helt klart sammenlignbare, høres for meg bare ut som en måte å unnskylde COD på!

 

Til og med EA og Dice sier det jo selv!

Hvorfor i alle dager er det usammenliknbart? Det er to spill i samme sjanger og med store likhetstrekk.

 

AtW

 

Konkurrenter? Ja. Sammenlignbare? Tja.. CoD er mer eller mindre en moderne Shoot 'Em Up, mens BF3 helt klart fokuserer mer på realisme. De er begge skytespill, men de er skytespill på vidt forskjellige måter.

 

Forøvrig er jeg ikke noe særlig glad i CoD, og jeg spiller ikke noe særlig generelt sett.

 

Kanskje mer på realisme, men det er jo milevidt fra å være en realistisk shooter. At to spill i samme kategori, med samme setting, svært lik oppbygning, der hovedforskjellen er noe forskjell i realisme, ser jeg definitivt på som konkurrenter. Sikker på at du ikke føler forskjellen er større enn den er fordi du feks hovedsaklig spiller FPS? For meg framstår de som soleklare konkurrenter og svært sammenliknbare.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Jeg spiller nesten ikke FPS i det hele tatt.

 

Jeg mente ikke at BF3 var veldig realistisk, jeg bare påpekte at det er langt mer realistisk. Setting er jeg uenig med, mtp. at BF3 har mye større kart og at BF-serien ofte har mye mer taktikk involvert enn CoD (spesielt Project Reality modifikasjonen). Det jeg nettopp sa dekker vel også oppbygning.

 

Som sagt, konkurrenter? Ja. Sammenlignbare? Nja..

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

syns ikke mods passer til skytespill. Da mw2 ble hacket på ps3 ble det jo helt jævlig, men noen mods er gode igjen. Cod 4 var det siste gode skytespillet i cod-serien og MW2 spiller jeg litt pga. intervention. Dessuten så blir banene på cod dårligere og dårligere. Black ops er ikke ett godt spill i mine øyne.

 

Battlefield føler jeg at må være på PC, og Cod passer meg fint til konsoll. Skal ha Battlefield 3 på PC og så får vi se om jeg kjøper mw2 og mw3 til min ps3 :)

 

Dessuten så er det jo helt klart at mw3 vil komme til å selge mest av de to. Det betyr imidlertidig ikke at det er bedre. Det er to usammenlignbare spill og det vil alltid være strid om hvilket som er best.

 

Det som er det store salgspunktet til mw3 er at det er så "oppsnakket" og "alle" skal ha det så da blir det jo til at personer kjøper det fordi at kompiser også har det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...