Gå til innhold

Modern Warfare 3 får dedikerte servere (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke helt denne BF3 vs. CoD fanboyismen, dere ser bare idiotisk ut når dere sammenligner to usammenlignbare spill.

 

Det eneste som gjør det usammenlignbart er at BF3 kommer til å være så åpenbart mye bedre at det nesten er synd på COD. Men i realiteten er det like reelt å sammenligne disse to spillene som det er å sammenligne Audi VS BMW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser jo at det blir godt nok for PC-spillere. Nå fikser Activision en feil, og i stedet for å få litt ros blir de latterliggjort. Jeg er ingen stor tilhenger av Activision, men give credit when credit is use! Folk er alt for ensidig.

 

Så ehhh, hva? Du mener at de burde få ros og klapp på skuldra for å fortsette med dedikerte servere (Black Ops har dedikerte)?

 

Om noe så er dedikerte servere for FPS sjangeren på PC noe jeg tar som en selvfølge, men for all del - klapp i vei du.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Cod er ikke noen ekte konkurrent til Battlefield serien. Men Battlefront serien derimot. Den serien har likheter.

Krysser fingrene for at det kommer ett Battlefront 3 etter hvert.

 

Det er faktisk pågående rykter om at Lucasarts jobber med nummer 3 akkuratt nå og at det vil snart bli annonsert.

 

 

 

1600x1200_hoth.jpg

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor dere nekter for at de er konkurrenter og helt klart sammenlignbare, høres for meg bare ut som en måte å unnskylde COD på!

 

Til og med EA og Dice sier det jo selv!

 

EA-sjefen John Riccitiello : - Vårt spill er laget for å ta rotta på det spillet. Hvis du er på jakt etter en kamp mellom giganter – type Red Sox vs Yankees, Microsoft mot Google: Det hele starter rundt juletider, da blir det hele avgjort, sa Riccitiello under sin tale.

 

Karl-Magnus Troedsson, DICE: - Våre konkurrenter holder på å bli late. De bruker den samme spillmotoren, den samme oppskriften for å lage et spill. På et tidspunkt må man ta et sprang. Jeg har ikke sett disse ta et slikt sprang på en lang stund.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Huff... Jeg liker det andre matchmaking systemet bedre. Joda, kan bli problemer med host, men går så mye fortere å finne game. MW2 4 LYFE

Det er ikke noe i veien for å fremdeles bruke et lignende matchmaking-/lobby-system, og ha dedikerte servere samtidig.

 

Et eksempel på andre spill som har dette er Left 4 Dead-spillene.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke at folk kan si noe positivt om Activision for dette, det burde være en selvfølge. "Tar pc spillerne seriøst" er det verste jeg har hørt, hadde de gjort det så hadde de jammen meg husket på pc spillerne når de laget special editions av spillene sine, ikke fjernet console, ikke fjernet dedicated server og ikke fjernet lean. At noen klarer å ha så kort hukommelse at de ikke husker hvor hardt activision faktisk har rumpekjørt pc spillerne er for meg et mysterium.

Alle dere som driver å messer om at Activision nå er gullkalven, jeg kommer innom hos dere og tar dekkene fra bilene deres slik at dere må kjøre på felgen i 1-2 år. Regner da med at jeg blir behandlet som messias når jeg da kommer og gir dere dekkene tilbake...

 

Nei, dette er et stusselig frieri til en gruppe de ga fingeren til for lenge siden. Nå er de bekymret for at BF3 skal stjele så mye kunder fra de fordi de faktisk klarer å fokusere på alle spillergruppene... Activision ville jeg ikke spyttet på om de stod ved siden av meg i flammer, og hadde jeg fått fatt i Bobby Kotick skulle jeg pøst på noen liter bensin for å sikre meg at jævelen brant godt nok...

Endret av PheIix
Lenke til kommentar

Haha det måtte 2 spill fra Activison om at de skulle ta oss pc gamere på alvor, men tror ikke det har noe med å ta oss på alvor egentlig. De ser det at IWnet ikke er så cheatproof som de skrøyt av. Men jeg tror det heller har mer med at EA og Dice hører på spillerne sine og derfor fortsetter å komme med dedikerte servere, og Activision ser at mange kommer til å nyte BF3 så de er nødt til å endre taktikk på få tilabake spillerne sine. For spillet etter MW3 kommer ikke til å komme med dedikerte servere, de gjør dette her nå for å ikke miste folk til BF3.

Lenke til kommentar

Ser jo at det blir godt nok for PC-spillere. Nå fikser Activision en feil, og i stedet for å få litt ros blir de latterliggjort. Jeg er ingen stor tilhenger av Activision, men give credit when credit is use! Folk er alt for ensidig.

 

Så ehhh, hva? Du mener at de burde få ros og klapp på skuldra for å fortsette med dedikerte servere (Black Ops har dedikerte)?

 

Om noe så er dedikerte servere for FPS sjangeren på PC noe jeg tar som en selvfølge, men for all del - klapp i vei du.

 

Selvfølgelig skal man være glad for at de innser at de har gjort en feil, og at de deretter retter opp feilen. Men noen klarer kun å se det negative i et selskap de ikke liker. Jaja, gamere er generelt noen utakknemlige sytepaver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Huff... Jeg liker det andre matchmaking systemet bedre. Joda, kan bli problemer med host, men går så mye fortere å finne game. MW2 4 LYFE

Troll or Xbox-kiddi?

 

PC spiller som ikke liker å åpne en diger liste med flere tusen servere bare for å finne en server med riktig ping og bane. Jeg lar heller spillet gjøre det for meg.

 

Som andre har sagt, det er jo ingen motsetning mellom dedikerte servere og å la spillet finne servere automatisk.

 

AtW

 

Jeg skjønner ikke helt denne BF3 vs. CoD fanboyismen, dere ser bare idiotisk ut når dere sammenligner to usammenlignbare spill.

 

Hvorfor i alle dager er det usammenliknbart? Det er to spill i samme sjanger og med store likhetstrekk.

 

AtW

Lenke til kommentar

Dedikerte servere bryr jeg meg ikke så mye om. MW2 funka greit for meg og mine venner så lenge vi fikk åpna porter og ha open NAT. Men klart en fordel at de kommer med det. Jeg er en av de heldige som kan nyte to (forhåpentligvis) gode spill i løpet av høsten ^^ Ett hvor det er fokus på action og lite taktikk. Det andre hvor det er mye taktikk, samarbeid og større skala. At folk antar at BF3 blir bra stusser jeg litt på. BF2 er det siste gode BF-spillet på PC fra Dice. Jo mindre som smitter fra BC-serien jo bedre.

 

Har prøvd å spille litt BC2 de siste ukene for å komme litt inn i BF-fokus igjen. Har vært helt forjævlig. Pent spill, sykt gode lyder og game modes som virkelig funker til spillet. Problemet? Folk er retards. Av 20 games har jeg vel sitti igjen med en god følelse etter to-tre av gamesa. Flust med campers, altformange snipere (mortar strike wtf?), altfor lett å eie med explosives og generelt lite samarbeid. Så basert på mine erfaringer etter mine forhold og krav så har MW-serien en ledelse foran BF før jeg får spilt spilla.

Lenke til kommentar

Alle dere som driver å messer om at Activision nå er gullkalven, ...

 

Nå er det vel ikke så mange som gjør nettopp dèt, men...

 

For min del er jeg dritt lei av folk som har kastet seg på bølgen og bruker Activision som hoggestabbe.

Jepp, Activision ER full av dritt, men ikke tro at andre er bedre. EA, Bethesda, Square Enix, THQ, Ubisoft. De er like ille alle sammen.

Det er bare så lett å slenge dritt om Activision fordi det er det folk gjør på internett for tida.

 

...

Ellers opplevde jeg det samme som Stinkey. skulle inn i BF- modus men for en ubrukelig spillopplevelse BC2 er nå.

akkurat slik:

Har prøvd å spille litt BC2 de siste ukene for å komme litt inn i BF-fokus igjen. Har vært helt forjævlig. Pent spill, sykt gode lyder og game modes som virkelig funker til spillet. Problemet? Folk er retards. Av 20 games har jeg vel sitti igjen med en god følelse etter to-tre av gamesa. Flust med campers, altformange snipere (mortar strike wtf?), altfor lett å eie med explosives og generelt lite samarbeid.

 

Hva slags server MW3 får på PC driter jeg i. Skal spille BF3 På PC. MW3 for SP og LAN Spec Ops, en gang etter det er gått kraftig ned i pris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...