Jump to content
Sign in to follow this  
Arodem

Modern Warfare 3 får dedikerte servere (PC, PS3, X360)

Recommended Posts

Annonse

Hva spiller det vel noen rolle åssen servere MW3 får, alle folka kommer til å være på serverne til BF3 uannsett :ph34r:

Edited by MrLG

Berre eg som hugsar alle forståsegpåarane og Activision-folka som ropte høgt og lenge om at "alle" kom til å nytte P2P-multiplayer på PC etter at dei tvang gjennom IWnet med MW2 - slik Valve gjorde med Steam og HL2?

Jaudå. :)

Ser dei har annonsert ein dato òg no - 8. november. Dette blinkar med andre ord såvidt innom radaren i mellom BF3 og Skyrim.

Edited by Zealuu

Tror faktisk at om de laget Future Warfare så ville call of duty kommet på beina igjen. Man blir lei av 3 utgivelser med det samme navnet og spillestil.

Edited by IllusiveMan

Ser jo at det blir godt nok for PC-spillere. Nå fikser Activision en feil, og i stedet for å få litt ros blir de latterliggjort. Jeg er ingen stor tilhenger av Activision, men give credit when credit is use! Folk er alt for ensidig.

Om dedikere tenare hadde vore noko radikalt nytt, så hadde kanskje nye IW òg Activision fått ein digital skulderklapp. Men dette er eit problem dei laga heilt sjølv, og så brukte eit par år på å rabiat forsvare; medan alle som framleis svor til dedikerte løysingar vart avskrivne som bakstreverske òg framskrittsfiendtlege. Så inntil vidare er eg ikkje vidare imponert - denne avgjerda er ein nobrainer for alle (andre) som utviklar MP-sentriske spel til PC. :p

hahaha, De har nok lagt merke til hvor mange Pc spillende fans Battlefield 3 har pga deres fokus :)

De skal ha for at de tørr å innrømme at de har tatt feil da :)

Huff... Jeg liker det andre matchmaking systemet bedre. Joda, kan bli problemer med host, men går så mye fortere å finne game. MW2 4 LYFE

Troll or Xbox-kiddi?