Gå til innhold

Nytt Counter-Strike-spill annonsert (Mac, PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9

Jimb, du aner ingen ting av hva du snakker om når det gjelder source. Den ingame "cheaten" du snakker om krever sv_cheats 1 (og om denne er på i 1,6 kan man ha noclip, god +++), og de commandsa du snakker om er kun til matcher der det finnes utallige plugins som gjør dette for deg (og gjør det enklere enn på 1,6 nesten.) Du som sikkert bare har leid servere vet ikke hvilket arbeid som ligger bak uansett? Jeg har hostet source og 1,6 servere, og det er like lett begge to.

 

Gi meg et eksempel på en proff CS spiller som har giddet å brukt energi på å diskutere hva som er best. Spill det du liker og slutt å QQ mer om det. Jeg er selv en 1,6 spiller og har vært det i ca. 6 år, men dine argumenter holder ikke til en diskusjon. Så enten holder du deg til noen saklige argumenter innen erfarniger, og ikke det som du har lest på catchgamer.no. Dessuten handler ikke tråden om enda en 1,6 vs source whine-war. Vi på forumet har erfart nok stengte tråder av denne grunn.

 

Konklusjon: Smaken er som baken, delt.

 

(Grunnen til at jeg ikke argumenterer for 1,6 er ikke tilfeldig. Jeg svarte på dine argmenter fordi de var elendige, uten å selv si noe om min smak, den driter nemlig source folka i.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jimb, du aner ingen ting av hva du snakker om når det gjelder source. Den ingame "cheaten" du snakker om krever sv_cheats 1 (og om denne er på i 1,6 kan man ha noclip, god +++), og de commandsa du snakker om er kun til matcher der det finnes utallige plugins som gjør dette for deg (og gjør det enklere enn på 1,6 nesten.) Du som sikkert bare har leid servere vet ikke hvilket arbeid som ligger bak uansett? Jeg har hostet source og 1,6 servere, og det er like lett begge to.

 

Gi meg et eksempel på en proff CS spiller som har giddet å brukt energi på å diskutere hva som er best. Spill det du liker og slutt å QQ mer om det. Jeg er selv en 1,6 spiller og har vært det i ca. 6 år, men dine argumenter holder ikke til en diskusjon. Så enten holder du deg til noen saklige argumenter innen erfarniger, og ikke det som du har lest på catchgamer.no. Dessuten handler ikke tråden om enda en 1,6 vs source whine-war. Vi på forumet har erfart nok stengte tråder av denne grunn.

 

Konklusjon: Smaken er som baken, delt.

 

(Grunnen til at jeg ikke argumenterer for 1,6 er ikke tilfeldig. Jeg svarte på dine argmenter fordi de var elendige, uten å selv si noe om min smak, den driter nemlig source folka i.)

Beklager, når du påstår noe om meg så tar jeg meg retten til å svare, og blir min kommentar fjernet håper jeg mods ser grunn til å fjerne Jonas' post også.

 

Jeg snakket om delayen som var på hitboxes i forhold til modelen. Den kan sees ved bruk av en kommando. Men jeg sa aldri at du skal spille med denne på? Nei. Sa jeg hvordan du fikser det? Nei. Men innebærer fixen cheat? Nei.

 

Jeg har også hosta både 1.5, 1.6 og CS:S servere, spilt CS 1.5/1.6 i 7 og et halvt år (jøss jeg er gammel).

 

Du leser heller ikke det jeg skriver, du er bare ute etter noen å kaste dritt etter. Jeg sa aldri at noe var bedre enn det andre. Jeg sa det VAR forskjell, som monkzoren sa det ikke var. Jeg sa det var forskjell, og det kunne hvilken som helst spiller skrive under på.

 

Slutt å vri på ordene mine.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Har jo en innebygd cheat i CS:S som lar deg se hitboxes. Hitboxene lagga opptil to meter (to mannelengder) bak selve personen. Dritbra. Men det er mye commands for å fikse det, men det er jo stress å få alle til å skjønne dette da.

 

Og om du har hostet 1,6 og cs:s servere vet du helt klart at dette var et problem når source kom ut, og er fikset på for leeeenge siden. Kommandoene er derfor ikke nødvendig men det er noen kommandoer som trengs på enkelte map sånn som nuke, men ligger også i standard plugins, og er ikke noe "stress". Altså denne delayen du snakker om, den finnes ikke slik som du påstår. "innebygd cheat" mens alt annet er kommando.

 

Antydninger fungerer forresten dårlig på internett, er ikke nødvendigvis at jeg vrir på ordene dine.

Jeg melder meg ut her.

Lenke til kommentar

Det er en kommando som krever sv_cheats 1, som gjør at du ser hitboxes i tillegg til models. Ergo, en innebygd cheat i spillet (det kan gi deg fordeler), som ikke er en ekstern cheat som aimbot, wallhack, spinhack, you name it.

 

Det finnes ikke nå lengre, men det var noen andre som nevnte dårlige hitboxes, og jeg sa at det finns en cheat i spillet som lar deg se hitboxes, og der ser du hvor feil de er/var. Dog har du cl_interp på noe veldig rart så skal vel hitboxes bli ekstremt feil ennå, og siden de fleste pub heroes ikke rører rates eller cl/ex_interp, så er hitbox feil hos de fleste. Ikke at jeg bryr meg, det er jo de som har en bakdel når de spiller.

Lenke til kommentar

Sist jeg prøvde var på LAN når Source kom, og dette var et seriøst problem. Om det funker nå aner jeg ikke, for jeg spiller ikke Source lengre.

 

Men det har ingenting å si, jeg orker ikke rigge opp et game med masse folk som ikke engang har spillet for dette.

 

Men jeg har sett bilder fra TF2, som har samme kommandoene, og der fungerer det på spillere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Greia er at om de hadde gjort dette spillet slik spillerne vil ha det, så ville de solgt mer og fått mer profit. Det hadde også gjort Counter Strike navnet stort igjen, og de kunne melka kua enda mer senere. Gi spillerne hva de vil ha. Slik auto-aim som det garantert blir på konsoll vil aldri fungere i skikkelige 5on5 turneringer.

(Aldri spilt konsoll, men utifra hva jeg har hørt fra kompiser og sett på f.eks COD så tørr jeg ha dette som en påstand.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...