Gå til innhold

Nytt Counter-Strike på trappene? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hva kritikken på CSS går ut på.. Virker jo som det bare er en "ting" som er inn å si etter hva jeg ser her. Har spilt helt siden beta fasen på CS, og må ærlig si at jeg virkelig liker CSS også jeg altså..

 

Men igjen, prove me wrong, med *argumenter*, ikke bare de gamle "ååhhh. 1.6 ruler assa, Source er bare flopp etc etc.."

Lenke til kommentar

De fleste som spiller professionelt liker ikke CSS pga hitboxen er større, det er jo en beta av CS promod som er en mod til CSS som har hitboxen og granaten til 1.6. De som spiller CSS liker heller ikke granaten i 1.6 siden det er high explosive og ikke splint som i CSS.

Lenke til kommentar

Heller vente med nytt cs til hl3, vil heller ha et nytt spill i serien i en ny spillmotor!

-dette...source-motoren er for gammel, med mindre de går veldigdrastisk til verks. Å få følelsen av at man spiller samme spill som også minner sterkt om forgjengeren grafisk er ikke så kult. Snakker tross alt om en motor fra 2004. Greit nok at det kan oppdateres her og der, men hvor mange ganger føler man ikke at man har spilt et spill m/f.eks UE3... Nei. Nytt spill, ny motor :)

Endret av ElderScrollsinisten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...