Gå til innhold

Denne telefonen <em>vil</em> du miste i bakken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker dette veldig godt, etter at motorola lanserte sin vanntette motorola defy så virker det som om det er flere produsenter som kaster seg på bølgen av vanntette telefoner. Jeg har selv en defy og er kjempefornøyd, den kan godt ligge i ei våt bukselomme på jobb (er tømrer) uten problemer, jeg har også flere ganger tatt telefonen i dusjen :p

og den har svømt i et par ølglass som et partytriks :p

Lenke til kommentar

IP-grad er ikke det samme som en sikkerhetssertifisering. Skal man absolutt kalle det for noe flott, så kall det for kapslingsgrad.

http://no.wikipedia.org/wiki/IP-systemet

 

Forøvrig ser jeg fram til en test av denne telefonen. Jeg tror denne kan bli en ypperlig telefon til bruk på jobb for min del. Spesielt nå som e-Pocket Handyman kommer til iPhone og Android.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Denne virka interessant inntil jeg kom til 800mhz CPU og 3.2mpx kamera.

Per i dag vil du egentlig ikke ha mer. Bildebrikken i de aller aller fleste mobiltelefoner er alt for liten og dårlig til å ønske seg noe mer enn 3mpx. Når det er sagt, er det jo ikke gitt at kameraet i denne telefonen er spesielt bra.

 

avhengig av hvilken prosessor som sitter i, er den antakeligvis minst like kraftig som Desire-Z, og kraftigere en GS1, HTC Desire, m.fl.

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt Samsung B2100 i snart 3 år, og dette har vært en fantastisk mobil. Batterilevetiden er fortsatt rundt en uke med vanlig bruk. Mobilen har vært nedsenket i saltvann, pilsner, hønse-ekskrementer og olje, den har vært mistet, kastet og misbrukt hver dag over svært lang tid. Den erIP57-sertifisert, men jeg vil tro den tåler mer enn Galaxy Xcover.

 

Amobil tester b2100

 

Amobil knekker b2100

 

samsung-marine.jpg

Den kan anskaffes for 700 kr på Pixmania og jeg vil anbefale den til de mest seriøse håndverkere, anleggsarbeidere, bønder osv.

Endret av Carl Sagan
Lenke til kommentar

Denne virka interessant inntil jeg kom til 800mhz CPU og 3.2mpx kamera.

Per i dag vil du egentlig ikke ha mer. Bildebrikken i de aller aller fleste mobiltelefoner er alt for liten og dårlig til å ønske seg noe mer enn 3mpx. Når det er sagt, er det jo ikke gitt at kameraet i denne telefonen er spesielt bra.

 

avhengig av hvilken prosessor som sitter i, er den antakeligvis minst like kraftig som Desire-Z, og kraftigere en GS1, HTC Desire, m.fl.

 

CPU'en kan vel teoretisk sett være relativt kjapp for sine 800mhz. Dog, siden dette er en robust telefon som trolig kan tjene som turpartner lenge etter at den har "gått ut på dato", skulle jeg likt å sett en enda litt kjappere CPU.

 

Når det gjelder kamera velger jeg å være en smule urokkelig. Dette er en telefon som ser ut til å myntet på utendørsbruk, og gjerne turbruk. Med et godt kamera kunne man spart seg å tatt med et annet et. Jeg ville iallefall betalt ekstra for det, og kanskje t.o.m gått opp noen gram i vekt og noen millimeter tykkelse for å fått plass til bedre kamera og større batteri.

 

Edit: Når det er sagt; ved nærmere ettertanke virker telefonen mer og mer forlokkende.

Endret av Dummst
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...