Gå til innhold

Kritikk for dittnettsted.com/nyheter - Nyhetsdesign


Anbefalte innlegg

Jeg er fasinert av nyhetsdesign og har derfor laget et nytt nyhetsdesign til min blogg. Årsaken er egentlig for å utvikle meg selv og samtidig ha litt referanser på akkurat dette området.

 

Designet er integrert med Wordpress og det eneste jeg ikke har stått for selv er den røde toppmenyen.

 

Såhh.. hva syns dere? Noen som har lyst til å ta en kikk og si hva de mener?

 

Klikk her for å se bloggen

Endret av demilio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Forsiden:

du har mye godt på gang her, men teksten er for liten og det er for lite luft rundt den blås opp tekststørelsen litt og gi den litt mere plass så tror jeg det kan bli mye mer komfortabelt.

 

ser spesielt på min 13" skjerm med en oppløsning på 1366*768 at ting blir litt uklart og at man må konsentrere seg for å lese noe som lett blir ubehaglig i lengden.

 

Artikkelside: her er ting mye bedre, artikkelteksten er komfortabel å lese, (prøv samma størelse på forsiden også kanskje?) det jeg ville gjort noe med er sidebaren på høyre side da den drar fokus bort fra teksten, det er heller ikke samme stil på den menyen med kategorier, sponsorer osv som det er på hovedsiden (i alle fall ikke her).

 

du kunne også kanskje prøvd å skjule alle underkategoriene i menyen på venstre side og kun la "Flere kategorier", "Sponsorer", og "ressurser" vises

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...