Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er bilmerkene kjent for?


Peus94

Anbefalte innlegg

greit at jeg ikke har spesifisert bilmodeller osv i trådstarten (?) Men er jo mulig å scrolle fort igjennom først ?

og det er helt valgfritt å svare. Det jeg er ute etter er om folk har erfaring med disse bilene. + at jeg ble frustrert etter å ikke få noe tall. Har lyst på en impreza. men hvis jeg kan spare opp mot 0,35 l/mil på en annen bil så er det klart at det er penger jeg gjerne vil ha

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

greit at jeg ikke har spesifisert bilmodeller osv i trådstarten (?) Men er jo mulig å scrolle fort igjennom først ?

og det er helt valgfritt å svare. Det jeg er ute etter er om folk har erfaring med disse bilene.

 

 

Her er utrolig mye folk med kompetanse på dette forumet, i alle kategorier, derfor så gir vi og tar litt i alle ender.

 

Men når sånn små frekke idioter som deg kommer å forventer at folk skal bare gi deg svarene når du ikkje klarer å definere deg på en skikkelig måte i tilegg til at du kjefter og smeller.

 

Det er en tråd om diskusjonsteknikk her en plass, go read it.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

greit at jeg ikke har spesifisert bilmodeller osv i trådstarten (?) Men er jo mulig å scrolle fort igjennom først ?

og det er helt valgfritt å svare. Det jeg er ute etter er om folk har erfaring med disse bilene.

 

 

Her er utrolig mye folk med kompetanse på dette forumet, i alle kategorier, derfor så gir vi og tar litt i alle ender.

 

Men når sånn små frekke idioter som deg kommer å forventer at folk skal bare gi deg svarene når du ikkje klarer å definere deg på en skikkelig måte i tilegg til at du kjefter og smeller.

 

Det er en tråd om diskusjonsteknikk her en plass, go read it.

 

 

Slapp av nå. Jeg skrev en tråd med caps på, også spurte jeg om han hadde fulgt med i tråden. Sykt frekk. takker for alle tips ;)

 

magnum - hva tenker du på?

Lenke til kommentar

men hvis jeg kan spare opp mot 0,35 l/mil på en annen bil så er det klart at det er penger jeg gjerne vil ha

 

Hvor mange liter bensin får du for en registerreim?

 

Jeg har kommet til den konklusjonen at den som kjører litt og også er avhengig av andre sin kompetanse sparer på å ha en ny bil, relativt billig bil som bruker lite, helst med registerkjede.

 

For at det skal lønne seg å ha en gammel bil må en nesten kunne å skru selv, eller kjøre veldig lite. Hvis en da kjører ganske mye og skrur selv må det bli en ren besparelse om bilen bruker lite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...