Gå til innhold

Hvorfor brukes slutt på særskilt fartsgrense?


Gjest medlem-82119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

den loven sikker ikke spesifikt hva som kan regnes som tettbygd strøk.

ergo så kan man ikke være helt sikker på fartsgrensen der med mindre det er skiltet

"Tettbygd strok" er klårt spesifisert i ei føresegn. Område med minst 200 personar, i snitt ikkje meir enn 50 meter mellom husa (unnateke for område som ikkje kan byggjast på, td vatn, eller skal byggjast på, td park eller idrottsbane). No er eg ganske overtydd om at "tvil vil koma tiltalte til gode" om ein køyrer godt over 50 og sjølv er viss på det er meir enn 50 meter mellom husa, mens måling og rekning seier 48,74 meter. Er det 25-30 meter mellom dei og ein "trur" dette ikkje er tettbygd strok, vert det nok derimot spørsmål om ein er skikka for å ha førarkort i det heile, med så dårleg evne til å vurdera avstandar (for då er ein ei fare i trafikken!)

 

Hugsar at då eg sjølv var i førarkortalder, var dette sjølvsagt lærdom å få med seg - for sensor kunne så godt finna på å spørja: "Ja, kva er no tettbygd strok då?" under oppkøyringa. Hadde ein då tenkt å få førarkort måtte ein vita slikt.

 

hvorfor skal myndighetene drive lure bilisten slik ?

hvorfor kan man ikke være konsekvent når det gjelder gjeldende fartsgrense.

 

alle vet at generell fartsgrense er 80 og i bebygd strøk er det 50

Derimot så vet man ikke hvordan man definerer tettbygd strøk

ergo så vet man ikke alltid om det er 50 eller mere i fartsgrense.

Det er ingenting som tilseier at styresmaktene medvite lurer nokon. Tvert imot er dei SÆRS flinke å skilta i Noreg. Nokre gonger vert det mest så mykje at ein ser ikkje skog for berre trær og ikkje bodskap for berre skilt, tykkjer eg sjølv. Poenget er: OM det ikkje er skilta av ein eller annan grunn, fritek ikkje det deg for vurderinga og tilpassinga av farten. Det vert litt som om eit rundt skilt er dekka av snø. Då kan du ikkje seia at "nei DET skiltet er ikkje lesande no, så då treng eg ikkje ta omsyn til det. Du er ikkje friteke for bodskapen av den grunn. Skilt skal nemleg SJEKKAST og fart skal VURDERAST. Det er nemleg ikkje slik (som mange trur) at så lenge ein køyrer under skilta fartsgrense, så køyrer enn lovleg under absolutt alle tilhøve. Du kan godt koma i situasjon kor det å køyra helvta av ei skilta fartsgrense er uforsvarleg - og difor ulovleg - køyring. Skilnaden er at då er ho ulovleg av di det er gjort ein konkret vurdering av åtferda, køyrer du fortare enn tala på fartsskiltet seier, er ho ulovleg av di du har brote heilt lovleg ordre frå "den tause politimannen", som eg sjølv lærte. Fartsskilt viser MAKS fart, ikkje PÅLAGT fart. Derimot er det og noko som heiter "sleppa andre fram" om ein sjølv vurderer "høveleg fart" som lågare enn hin. Så lenge det ikkje er for å avverga ein konkret og påvisbar reell FARE for andre har nemleg ingen noko med å leika privatpoliti - og det gjeld sjølv om farten tydeleg er godt over lovleg fart.

Lenke til kommentar

Stoler du på at Vegvesenet er 100 % konsekvent i sin praksis, tor_erik...? ;)

Akkurat i dette tilfellet gjør jeg det. Basert på at jeg aldri har opplevd at slutt på særskilt fartsgrense har betydd lavere fart. Dersom noen har eksempler på det motsatte, er jeg svært villig til å høre. ;)

Slikt døme har eg gjeve i innlegg 19. Du må lesa før du skriv, gut(?) :).

Lenke til kommentar

Nå var det definisjonen av tettbygd strøk som virker lit flytende jeg tar som utgangspunkt her .

 

hvor står det at det må bo 200 personer før det regnes som et tett bygd strøk.

Det finnes steder som ikke er definer som tettbygd strøk selv om det bor mere en 200 personer der .

 

Om en ser en klynge med hus så vet man forsatt ikke om det kan defineres som tettbygd strøk.

 

Er det et butikk senter der så kan det være et tettbygd strøk

 

for å være sikker så må det skiltes.

 

hvis det ikke gjøres så vil mange tro at det ikke er tettbygd og man vil da tro at man kan kjøre i 60 i stedet for 50.

60 er ganske vanlig der det er mange hus i litt avstand fra hovedveien selv om det er mange avkjørsler der

Lenke til kommentar

Nå var det definisjonen av tettbygd strøk som virker lit flytende jeg tar som utgangspunkt her .

 

hvor står det at det må bo 200 personer før det regnes som et tett bygd strøk.

Det finnes steder som ikke er definer som tettbygd strøk selv om det bor mere en 200 personer der .

Heilt rett, det skal nemleg og vera mindre enn 50 meter i snitt mellom husa (med det unnataket eg nemnde for område som ikkje kan eller skal byggjast på).

 

Om en ser en klynge med hus så vet man forsatt ikke om det kan defineres som tettbygd strøk.

Her må du vurdera området du køyrer i. Meir enn 200 personar som bur her, meir enn 50 meter i snitt mellom husa? Er du heilt i grenseland kjem nok tvil deg til gode når det ikkje er skilta, men du slepp ikkje unna vurderinga, og det er grenser for tvilen.

 

Er det et butikk senter der så kan det være et tettbygd strøk.

Nei, korkje butikk eller senter er i seg seg sjølv avgjerande for at dette er tettbygd strok, men det er eit hus mellom hine, og må med i vurderinga.

 

Nei for å være sikker så må det skiltes.

 

hvis det ikke gjøres så vil mange tro at det ikke er tettbygd og man vil da tro at man kan kjøre i 60 i stedet for 50. 60 er ganske vanlig der det er mange hus i litt avstand fra hovedveien selv om det er mange avkjørsler der

Skal du køyra maks 60 er det skilta maks 60. Utan skilt som føreskriv noko anna har Noreg TO fartsgrenser. Maks 50 i tettbygd strok og maks 80 utanfor. Det er aldri heimel for maks 60 utan ein "taus politiman" i form av eit skilt eller ein levande som fysisk påbyd deg det.

Lenke til kommentar

Stoler du på at Vegvesenet er 100 % konsekvent i sin praksis, tor_erik...? ;)

Akkurat i dette tilfellet gjør jeg det. Basert på at jeg aldri har opplevd at slutt på særskilt fartsgrense har betydd lavere fart. Dersom noen har eksempler på det motsatte, er jeg svært villig til å høre. ;)

Slikt døme har eg gjeve i innlegg 19. Du må lesa før du skriv, gut(?) :).

...som du skriver at nå er endret og rettet opp.

Lenke til kommentar

Stoler du på at Vegvesenet er 100 % konsekvent i sin praksis, tor_erik...? ;)

Akkurat i dette tilfellet gjør jeg det. Basert på at jeg aldri har opplevd at slutt på særskilt fartsgrense har betydd lavere fart. Dersom noen har eksempler på det motsatte, er jeg svært villig til å høre. ;)

Slikt døme har eg gjeve i innlegg 19. Du må lesa før du skriv, gut(?) :).

...som du skriver at nå er endret og rettet opp.

 

Ja, og som eg OG skriv: Retta opp kva gjeld eit par tyrkleifar (heilt konkret "ein halv link" som som ikkje fungerte, og som må ha lege på kopiklippetavla" hjå meg og vorte sett inn midt i eit ord, som då vart heilt ulesande). Innhaldet utover det er nett det same. Så DEN "orsakinga" held nok ikkje :).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Kjører man bil så har man ikke tommestokken med seg og måler opp om det er mer eller mindre enn 50 meter mellom hvert hus, og man teller ikke om det er mer eller mindre enn 200 hus der. Ergo, en tolkning. En tolkning av tettbebygd strøk kan skille mellom 50 og 80 og blir man tatt i 80 fordi man tolket feil så sitter man der. Hele poenget er at jeg synes ihvertfall det hadde vært enklere om man fjernet alt dette og satte opp skilt som viste hastigheten.

 

Flere sliter også med å tolke ulike skilt:

 

http://www.budstikka.no/nyheter/fint-skilt-men-hva-betyr-det-1.6226006

 

http://www.aftenbladet.no/lokalt/sirdalagder/Tolket-utslitt-skilt-feil-ndash-2900-kr-i-bot-1951973.html

 

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_trondelag/1.7273692

 

http://hallo.freya.no/2011/06/hva-betyr-dette-skiltet/

 

http://www.gardsdrift.no/id/21937

 

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1664754.ece?service=iphone

Lenke til kommentar

med unntak av traktor skiltet så forsto faktisk jeg alle de andre.

 

Jeg må si at enkelte av reglene ( eller praktiseringen av de ) er temmelig mollboaktig ( vet ikke om det er riktig stavet ,ordlisten finner ikke noen korrigering )

 

når det gjelder den siste linken så er forholdene temmelig like i forhold til det jeg nevnte tidligere om slutt på 30 son og 30 km fartsgrensen likke eter.

avstanden mellom dem er nok kortere her (Tverlandet utenfor Bodø ) en det er på det stedet linken referer til

 

Når sant skal sies så husker jeg ikke om disse skiltene var endret i det siste.

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Ja, og som eg OG skriv: Retta opp kva gjeld eit par tyrkleifar (heilt konkret "ein halv link" som som ikkje fungerte, og som må ha lege på kopiklippetavla" hjå meg og vorte sett inn midt i eit ord, som då vart heilt ulesande). Innhaldet utover det er nett det same. Så DEN "orsakinga" held nok ikkje :).

Um, huh? Du skrev da vitterlig at skiltingen var endret?

 

EDIT:

 

Uansett endringer eller ikke er vel dette ikke så mye å diskutere. Slik skilting som her diskuteres brukes svært, svært sjelden eller aldri.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Ja, og som eg OG skriv: Retta opp kva gjeld eit par tyrkleifar (heilt konkret "ein halv link" som som ikkje fungerte, og som må ha lege på kopiklippetavla" hjå meg og vorte sett inn midt i eit ord, som då vart heilt ulesande). Innhaldet utover det er nett det same. Så DEN "orsakinga" held nok ikkje :).

Um, huh? Du skrev da vitterlig at skiltingen var endret?

Ja, ho er endra. Ikkje retta, men ENDRA. Av de det er heilt andre fartsgrenser her no enn då grunna ting som vegomlegging og utbygging. Endringa var altså ikkje nokon konsekvens/retting av av feilskilting, men av ny vurdering generelt på (heile) vegen kva som var høvelege fartsgrenser på ulike stader. Altså finn du endringar der ting var heilt OK før og.

 

Uansett endringer eller ikke er vel dette ikke så mye å diskutere. Slik skilting som her diskuteres brukes svært, svært sjelden eller aldri.

Det var trass alt du som skreiv: " Basert på at jeg aldri har opplevd at slutt på særskilt fartsgrense har betydd lavere fart. Dersom noen har eksempler på det motsatte, er jeg svært villig til å høre. " ER du svært viljug til å høyra når du no får eit døme?

Lenke til kommentar

med unntak av traktor skiltet så forsto faktisk jeg alle de andre.

 

Jeg må si at enkelte av reglene ( eller praktiseringen av de ) er temmelig mollboaktig ( vet ikke om det er riktig stavet ,ordlisten finner ikke noen korrigering )

 

når det gjelder den siste linken så er forholdene temmelig like i forhold til det jeg nevnte tidligere om slutt på 30 son og 30 km fartsgrensen likke eter.

avstanden mellom dem er nok kortere her (Tverlandet utenfor Bodø ) en det er på det stedet linken referer til

 

Når sant skal sies så husker jeg ikke om disse skiltene var endret i det siste.

opdatering av tidligere innlegg.

 

skiltene jeg nevnte står der enda. på samme stolpe.

øverst står det slutt på 30 sone ( en ring med streker over i dempet skrifte )

under et 30 km skilt ( rød ring rundt )

 

for en hver bilfører ( med vettet i behold ) forstår at det forsatt er 30 km som gjelder.

med tanke på at det kan bli for mange skilt på en plass så er dette ren idioti

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...