Gå til innhold

Partiet som lekte med ilden.


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Ban Kgun please! Hvor mange av trådene hans inneholder snev av noe konstruktivt og velformulert? Har han på ignore, men det hjelper lite når jeg er på mobil som ikke er logget på. Ikke diskuterer han heller, men poster stort sett linker og driver AP propaganda. Stakkars gamle mann.

 

Ja vel.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Ingen overraskelse at du drar store skillelinjer mellom ditt Arbeideparti og FrP, som du av en eller annen latterlig grunn tror har veldig store interne forskjeller. Arbeiderpartiet er et brunt parti, de også. Et totalitært drittparti som mener at de gjennom sin totalt misforståtte "solidaritet" kan tvinge resten av landets innbyggere til å være med på leken deres. Jeg skal finansiere religionen til idioter, jeg skal finansiere NRK, jeg skal finansiere et ineffektivt byråkrati, jeg skal finansiere et ineffektivt helsevesen, jeg skal sørge for at leger kan forhandle seg frem til smellfeite lønninger som om ikke mange år starter på et syvsifret beløp. Jeg skal betale for at hasjrøykere havner i fengsel, jeg skal betale for at Norsk Tipping har fortsatt monopol. Idioter, hele gjengen. Fuck off.

 

Faktum er at forskjellene mellom Frp og AP er såpass små at du må være indoktrinert nok til å se det.

 

  1. Hvor gammel er du?
  2. Venter du svar?
Lenke til kommentar

Nei, jeg venter ikke svar fra deg. Da vil jeg få den samme regla om hvorfor vi BØR finansiere religion, gamblingmonopol, proteksjonisme, subsidier til bøndene, Nrk, offentlig helsevesen, politi, Nav og navere.

 

Arbeiderpartiet er et totalitært drittparti som vil styre deg fullstendig

Politikere er idioter

Endret av LimeCanes
Lenke til kommentar

Neida, men jeg husker deg fra cannabis-diskusjonen. Du ville nekte folk å røyke hasj fordi du hadde sett folk røyke i en park og fordi sønnen din hadde tatt et grunnkurs i psykologi.

 

Du er totalitær. AP er totalitær. Dere kan gå og spise middag sammen og diskutere hvilken farge dere bør ha på uniformen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Neida, men jeg husker deg fra cannabis-diskusjonen. Du ville nekte folk å røyke hasj fordi du hadde sett folk røyke i en park og fordi sønnen din hadde tatt et grunnkurs i psykologi.

 

Du er totalitær. AP er totalitær. Dere kan gå og spise middag sammen og diskutere hvilken farge dere bør ha på uniformen.

 

  1. Ville jeg nekte folk å røyke hasj? Jeg var vel mot å legalisere cannabis om jeg ikke husker feil. Jeg er i godt selskap siden det vel bare er noen ungdomspartier som for tiden leker med ideen.
  2. Uansett hva jeg har skrevet i en annen tråd om det ikke direkte er relevant for temaet i denne tråden er det en avsporing.
  3. Gir det jeg skriver om legalisering av cannabis i en annen tråd deg rett til å skrive:

Fuck off.

 

i denne tråden startet av meg?

 

  1. Og med det mener du?
  2. Du trenger ikke svare for ytterligere avsporing av denne tråden.
Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

 

Dette er en hypotese formulert som en påstand jeg ikke har tenkt å bevise utover de kildene jeg har gitt deg så langt.

 

H0: Regjeringen er blå-brun, ettersom der er brune elementer i såvel høyre som FrP.

 

Javel, da er igrunn ikke påstandene dine særlig interessante.

 

 

Fint at du ikke er interessert i videre diskusjon, da jeg har viktigere ting å gjøre.

 

De brune elementene i Høyre går ikke på personer men på politikk, blant annet flere milliarder i skattelette til de rikeste kombinert med økt beskatning av de uføre. Det bryter sterkt med norsk tradisjon og den norsk egalitære tenkningen. Det er ikke politikk for folk flest og det gir en varig permanent svekkelse av våre statsfinanser Etter mitt personlige syn er det også brun politikk å indirekte forby fattigdom, ved generelle tiggeforbud i flere og flere norske byer. Det er det samme hvilke partier som utsteder slike forbud. Jeg personlig mener det er brun politikk. Generelle tiggeforbud rammer de svakeste i samfunnet. Det er ikke ulovlig å være fattig eller å søke asyl i et land.

 

Når det gjelder de brune innslagene i FrP har jeg begrunnet det tidligere i denne tråden og i andre tråder som ikke nevnes, da du ikke gidder diskutere innholdet jeg viser til.

 

For øvrig er det nok at man har brunfarge i et av partiene til at regjeringen blir brunfarget. Blander du brun Cola med vann får du en lysebrun miks.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

 

 

Dette er en hypotese formulert som en påstand jeg ikke har tenkt å bevise utover de kildene jeg har gitt deg så langt.

 

H0: Regjeringen er blå-brun, ettersom der er brune elementer i såvel høyre som FrP.

 

Javel, da er igrunn ikke påstandene dine særlig interessante.

 

 

Fint at du ikke er interessert i videre diskusjon, da jeg har viktigere ting å gjøre.

 

 

Åpenbart ikke da du velger å bumpe tråden enda en gang for å få svar.

 

Forøvrig er det ikke min interesse for diskusjonen generelt som er problemet, men at jeg forventer et minimum fra de jeg diskuterer med for at jeg skal se noe poeng i å engasjere meg i diskusjonen. Om noen ikke er i stand til å underbygge påstandene sine, og skriver rett ut at de ikke har tenkt til å underbygge dem ytterligere, slik du skrev på forrige side, er det et nivå jeg ikke er interessert i å diskutere på.

 

 

Jeg kan ikke se at det å lette på skattene skulle indikere "brunhet".
Etter mitt personlige syn er det også brun politikk å indirekte forby fattigdom, ved generelle tiggeforbud i flere og flere norske byer. Det er det samme hvilke partier som utsteder slike forbud. Jeg personlig mener det er brun politikk. Generelle tiggeforbud rammer de svakeste i samfunnet. Det er ikke ulovlig å være fattig eller å søke asyl i et land.

 

 

Tiggerforbudet synes ikke jeg heller er noen optimal løsning, men igjen er det ikke mer brunt enn at vi tross alt hadde et tilsvarende for noen år tilbake, da bla. under arbeiderpartiet.

 

Når det gjelder de brune innslagene i FrP har jeg begrunnet det tidligere i denne tråden og i andre tråder som ikke nevnes, da du ikke gidder diskutere innholdet jeg viser til.

 

Det stemmer at jeg ikke har til hensikt å grave gjennom alle trådene du har deltatt i for å finne noe som kanskje kan forklare hva du mener.

 

For øvrig er det nok at man har brunfarge i et av partiene til at regjeringen blir brunfarget. Blander du brun Cola med vann får du en lysebrun miks.

 

ok.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

 

 

 

Dette er en hypotese formulert som en påstand jeg ikke har tenkt å bevise utover de kildene jeg har gitt deg så langt.

 

H0: Regjeringen er blå-brun, ettersom der er brune elementer i såvel høyre som FrP.

 

Javel, da er igrunn ikke påstandene dine særlig interessante.

 

 

Fint at du ikke er interessert i videre diskusjon, da jeg har viktigere ting å gjøre.

 

 

Åpenbart ikke da du velger å bumpe tråden enda en gang for å få svar.

 

Nei du ble nøstet inne i et svar til Tå. Det fikk du kanskje ikke med deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Jeg kan ikke se at det å lette på skattene skulle indikere "brunhet".
Etter mitt personlige syn er det også brun politikk å indirekte forby fattigdom, ved generelle tiggeforbud i flere og flere norske byer. Det er det samme hvilke partier som utsteder slike forbud. Jeg personlig mener det er brun politikk. Generelle tiggeforbud rammer de svakeste i samfunnet. Det er ikke ulovlig å være fattig eller å søke asyl i et land.

 

 

Tiggerforbudet synes ikke jeg heller er noen optimal løsning, men igjen er det ikke mer brunt enn at vi tross alt hadde et tilsvarende for noen år tilbake, da bla. under arbeiderpartiet.

 

 

  1. Ikke skattelette i seg selv, men når skattelette til de rikeste i landet kombineres med økt skatt til uføretrygdede blir det lysebrunt etter mitt personlige syn.
  2. Uansett parti, mener jeg et generelt tiggeforbud også blir lysebrun politikk.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...