Gå til innhold

Hjelp til å finne USB-driver til Thomson TCM 420 kabelmodem


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har ikke lenger CD-en som fulgte med modemet, er det noen som klarer å finne en fungerende lenke til USB-driveren til Thomson TCM 420? Jeg bruker Windows XP. Trodde at jeg skulle klare å spore den opp selv, men det var ikke så lett. Automatiske driveroppdaterere over hele fjøla som spammer google med fake resultater..grr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg har ikke lenger CD-en som fulgte med modemet, er det noen som klarer å finne en fungerende lenke til USB-driveren til Thomson TCM 420? Jeg bruker Windows XP. Trodde at jeg skulle klare å spore den opp selv, men det var ikke så lett. Automatiske driveroppdaterere over hele fjøla som spammer google med fake resultater..grr.

Jeg har en her men det fungerer ikke med windows7 og jeg soke en update for wimdows7.

HJELP!

jeg kan prove å uploade cd for xp till zshare.

Lenke til kommentar

Har en skult USB-kabel trukket inni veggen mellom to etasjer, så vil prøve å få USB til å virke. Men det virker som om Thomson har fjernet alle drivere fra hjemmesiden sin. Har sett et par sider der man kan laste ned driveren (riktignok står det ikke for hvilket OS...) mot betaling, men er litt skeptisk til å bruke kredittkortet på tilfeldige sider jeg finner på google.

 

Hei!

Jeg har ikke lenger CD-en som fulgte med modemet, er det noen som klarer å finne en fungerende lenke til USB-driveren til Thomson TCM 420? Jeg bruker Windows XP. Trodde at jeg skulle klare å spore den opp selv, men det var ikke så lett. Automatiske driveroppdaterere over hele fjøla som spammer google med fake resultater..grr.

Jeg har en her men det fungerer ikke med windows7 og jeg soke en update for wimdows7.

HJELP!

jeg kan prove å uploade cd for xp till zshare.

 

Jeg bruker XP, så hvis du orker og sende filen til meg er det supert. Sender deg en PM med kontakt.

Endret av radiated
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...