Gå til innhold

Angående G2Play.net


Anbefalte innlegg

G2play.net har et lavt prisnivå, og man vet at de bl.a. kjøper retailkopier i Asia og selger nøklene videre til vestlige markeder med betydelig profitt. Det hersker også en viss usikkerhet rundt spørsmålet om de også selger stjålne nøkler fra f.eks. phishingofre.

 

Det viktigste er imidlertid følgende: De er ikke autoriserte for videresalg av Steam-nøkler. <- Klikkbar

 

Det er et nokså tydelig tegn på at alt du kjøper derfra gjøres fullstendig på eget ansvar, og du har null rettigheter dersom du blir svindlet, phishet, eller på noe vis ikke får det du betaler for (det er ikke uvanlig at nøkler som G2Play har fått tak i svartelistes). Om du kjøper nøkler til noen som er i direkte opposisjon til G2Play (f.eks. Steam) risikerer du også å få spillet fjernet, eller kontoen stengt.

 

Det kommer sikkert til å sprette opp andre keystores etter hvert som praksisen med å kjøpe i regioner hvor prisnivået er lavere brer om seg. Det lureste man kan gjøre da, er å sikre seg at den aktuelle siden er legal ved å f.eks. spørre på de offisielle forumene til distribusjonsplattformer som Steam, eller å sende en supportmail til utviklere av produkter som Kaspersky.

 

Handle med vett! :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Handla nøkkel til FraCry 3 i våres fra denne siden. Har ikke spilt så mye siden den gang. Har nå kjøpt ny PC og tenkte å spille litt.

 

Har lasta ned Origin, men finner ikke spillet der. Burde det ligge der? Kan hende jeg har rota med kontoene mine og at det ligger på en annen konto eller Steam....

 

Kan Origin finne på å fjerne nøkler? Ref det dere skriver over?

Lenke til kommentar

Handla nøkkel til FraCry 3 i våres fra denne siden. Har ikke spilt så mye siden den gang. Har nå kjøpt ny PC og tenkte å spille litt.

 

Har lasta ned Origin, men finner ikke spillet der. Burde det ligge der? Kan hende jeg har rota med kontoene mine og at det ligger på en annen konto eller Steam....

 

Kan Origin finne på å fjerne nøkler? Ref det dere skriver over?

Ahhh UPLAY!

 

Hadde helt glemt Uplay. Logga meg på der og fant en masse spill :-)

 

Håpløst at det skal være så mange accounter.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Gjest avklistret denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...