Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - August 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt poeng. Jeg ser fortsatt et kontorbygg, noe jeg ikke forbinder med harde kontraster og tøffhet, men det er veldig kult/bra at du tenker gjennom det du gjør.

 

Jeg vet dette er en bildevisningstråd, men jeg så ingen grunn til å sende spørsmålet via PM.

 

Joda. Var bare noe med de harde kontrastene med mørk mur, og lys betong, som begge så litt slitent ut jeg tenkte kunne bli litt tøft med strenge linjer og harde kontraster i etterbehandlingen. Er forøvrig en skole, uten at det endrer noe som helst. Bortsett fra at jeg synes synd på de som går på en så sliten skole. :tease:

Lenke til kommentar

Kyrer

Det blir lite fashion og mye portrett da jeg for tiden jobber som fotograf i Iris Skolefoto A/S. Noe annet enn portretter blir det og her er fire bilder fra en gård i Nordland jeg sov over på i forrige uke da jeg var å portretterte alle førsteklassingene på Brønnøysund Videregående.

 

 

Treungen festivalen har alltid bruk for kule ku bilder da det er poster pinupen deres, så anbefaler å ta kontakt med de !

 

Moderator har fjernet bilder fra sitat. Bilder skal aldri siteres!

Endret av Hårek
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kidsa vet at det ikke finnes dårlig vær......ihvertfall når de har det moro.

Bilder fra dagens runder på Speedwaybanen i Skibåsen utenfor Kristiansand - yngste klasse har min. aldersgrense på 5 år :thumbup:

Les mer her:

http://www.fvn.no/sport/motorsport/article896849.ece

 

post-226353-0-82179000-1314539187_thumb.jpg

 

 

 

Tredje deltager er på plass og første (mini)heat er i gang....

 

post-226353-0-12721100-1314540238_thumb.jpg

 

 

Det ser ut som førerne nøler i brøkdelen av et sekund, men så slipper de hestekreftene løs og fester grepet i gjørma så godt de kan....

 

post-226353-0-18464700-1314540719_thumb.jpg

Endret av flageborg
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enda en bok-reject

Hvorfor det? Ser ikke så mye gærent her akkurat. Du har til og med orket å gå noen ekstra meter ut av bebyggelsen, de fleste fotograferer jo inne i Røros.

 

Nja, en rekke faktorer. Blant annet bryter det litt med uttrykket på resten av bildene som er valgt ut så langt. Blir litt for sukkersøtt dette. Redaksjonen ønsker et litt røffere uttrykk.

Lenke til kommentar

Fy flate det siste der satt! :thumbup:

 

Takk for det!

 

Enda en bok-reject

 

Er det lov å spørre om hvordan bok du holder på med?

 

Det er en bok om verdensarven Røros. Boka består av en rekke artikler som jeg har fått i oppdrag å illustrere. Blir et helsides bilde før hvert kapittel + noen mindre bilder litt hist og pist.

 

Følte for å gå "litt" crazy i etterbehandlingen :)

 

Utrolig bra! Ble nesten litt forundret!

 

Takk for det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...