Gå til innhold

Android-telefon ~3000kr


Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en Androidtelefon til rundt 3000kr. Har nå lest diverse tester og jeg har kommet frem til at valget står mellom:

 

  • Htc Desire S
  • Htc Incredible S
  • Samsung Nexus S
  • LG Optimus 2x

 

For meg virker det som om det er små forskjeller mellom Desire S og Incredible S, så hvilken av disse man velger er kanskje ikke så veldig farlig. Jeg ser på det som en fordel at Desire er litt mindre og muligens har litt bedre batterilevetid. Det største plusset ved disse telefonene syns jeg er HTC Sense, som jeg er veldig godt fornøyd med. Byggekvaliteten på særlig Desire S syns jeg virker veldig bra, og det drar opp.

 

Samsun Nexus S virker som en veldig spennende mobiltelefon. Men jeg har aldri brukt en androidtelefon med det originale UI, så jeg er litt usikker på hvordan dette er å bruke i forhold til f.eks htc sense. Jeg liker godt batterilevetiden og stort innebygget minne på denne telefonen. Virker jo også som skjermen er svært god.

 

LG Optimus 2X er jo den raskeste av disse telefonene og det er derfor jeg har tatt den med i vurderingen, siden prisen ikke er så mye høyere. Jeg er imidlertid ikke helt sikker på om ytelse kommer til å ha så mye å si. Brukervennlighet og batterilevetid er viktigere enn litt bedre ytelse for meg akkurat nå.

 

Noen som har noen gode argumenter for å velge noen av disse fremfor de andre? Erfaringer og tips tas i mot med takk!

Endret av glotón
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung Galaxy S bør også inn i lista..

Personlig ville jeg økt grensa litt, og kjøpt en Galaxy S II..

 

Galaxy S II får man for 3999,- hos Ventelo.. (Bestill med nytt abn og nytt nummer, legg sim-kortet i skuffen og si opp etter 12 mnd..)

 

Det er jo ikke så mye dyrere.. Men er ikke den låst til ventelo? Selges den uten operatørlås?

Lenke til kommentar

Samsung Galaxy S bør også inn i lista..

Personlig ville jeg økt grensa litt, og kjøpt en Galaxy S II..

 

Galaxy S II får man for 3999,- hos Ventelo.. (Bestill med nytt abn og nytt nummer, legg sim-kortet i skuffen og si opp etter 12 mnd..)

 

Det er jo ikke så mye dyrere.. Men er ikke den låst til ventelo? Selges den uten operatørlås?

 

I følge Ventelo sine websider har de ingen lås på telefonene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...