Gå til innhold

Internett gjennom parabol, Canal Digital


Anbefalte innlegg

Hepp hepp!

 

Nå er vi jo midt i ferien, og da tar jeg alltid turen til hytta. Her oppe er jeg ganske langt fra "ordentlig" sivilisasjon, så vi får TV gjennom parabol. Jeg begynner nå å bli litt lei av hastighetene jeg får gjennom 3G-nettet, og har lenge tenkt på internett gjennom parabolen, og når nettsidene til Canal Digital er lite informative, så spør jeg selvsagt forumet om hjelp.

 

Så spørsmålet er; Er det mulig å få internett gjennom parabol fra Canal Digital?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle disse satelitt-trådene er som regel helt urealistisk mht pris, responstid og hastighet.

 

Man får heller se på hva man kan oppnå på landjorda. En retningsantenne plassert høyest mulig er trolig løsningen for best mulig ytelse.

Da får man heller legge litt penger i dette, i stedet for å fabulere om ting som er dyrere og trolig dårligere på alle vis.

 

ICE er forresten også et alternativ.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok at det ikke blir noe nett gjennom parabol. Dyrt og dårlig er ikke min greie. Men heldigvis forbedret situasjonen seg ett hakk. Hjemmelaget parabol med iPhone dinglende i midten hjelper veldig bra på dekningen, så jeg skal nok overleve. Takk for svar!

 

post-161752-0-59580200-1311809360_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...