Gå til innhold

En takk og en oppfordring i denne vanskelige tid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Formet viser seg nok en gang som en av de viktisge informasjonskanalene man har under store hendelser som dette. I dag har man så utrolig mange forskjellige kanaler, blant annet twitter, nettavisene, TV-media, aviser, facebook, youtube, liveleak osv. Syntes forumet er i særklasse best til å få samlet alle disse kanalene til et noenlunde oversiktlig system.

 

 

Vil derfor takke administratorne, moderatorne, veilederne og sist men ikke minst brukerne som gjør dette mulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg føler det er på plass å berømme Moderatorene som først og fremst har stått for modereringen og hvordan administrator gjengen har lagt føringene for moderering i denne situasjonen - Utrolig rask respons, dyktige og flinke til å behandle de ulike rapportene, som jeg innser må ha vært mange fra både undertegnende og andre.

 

Det som er imponerende er hvordan selv de involverte som også har hatt et ansvar for moderering har holdt hodet kaldt til en hver tid, fantastisk.

 

Og jeg vil gi en ekstra takk for at vi har hatt muligheten til å diskutere dette såpass fritt som vi har gjort.

 

Ole :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...