Gå til innhold

Bør alle potensielle terrorister interneres?


Anbefalte innlegg

Ja, interner alle som sympatiserer med høyreekstremismen! NÅ!

 

...

 

...

 

 

(Selvsagt mener jeg ikke dette -- de må få lov til å være frie akkurat som de som sympatiserer med Taliban eller Ghaddaffi, med mindre de har konkrete planer om å drepe mennesker.)

 

Bra. For det måtte i så fall innebære at man måtte internere Frp-ere flest, med Sandberg i spissen. :p

 

Jeg foretrekker et fritt demokratisk land hvor til og med idioter skal få lov til å ytre seg uten å måtte frykte mulig straff for det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

 

Nei! Vi er ikke en totalitær nasjon, og i Norge skal de faenmeg ikke få vinne over vårt demokrati og vår frihet!

 

Beviser og domstoler avgjør hvem som fengsles i et demokrati.

 

"Potensielle terrorister"? Pøh, du lar dem vinne.

Tja Norge er vel ikke helt fremme til ett totalitært regime, vi er fortsatt ett skritt derifra med ett Autoritært regime. At man np begynner med hemmelige bevis og massiv overvåkning som hører totalitøre regimer til kan vi vel late som vi ikke merker. ;)

 

 

 

Jeg foretrekker et fritt demokratisk land hvor til og med idioter skal få lov til å ytre seg uten å måtte frykte mulig straff for det.

Jeg og, men det er vel små muligheter for at Norges Lover vil endres slik at det tillates, med unntak for idiotene på Stortinget som har unntatt seg selv fra loven. ;) Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...