Gå til innhold

Erfaringer med Coolshop Norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres jo bra ut, men synes alikevel siden framstår litt "jalla". Mye dansk de ikke har giddet å oversette osv (forsåvidt greit bare de leverer). Når jeg søker på Mario Galaxy der nå feks, får jeg opp én pris på 419 og en annen på 319 for tilsynelatende samme spillet... Tviler vel egentlig på at jeg får Diablo 3 CE til 249, men prøver å legge inn en bestilling på det og et annet spill som de har på lager, så ser jeg hvordan det utarter seg.

Lenke til kommentar

Er nok snakk om en trykkfeil når det gjelder Diablo 3, for på denne delen av butikken http://www.coolshop.com/no/top50new.php?platform=1 er prisen plutselig 799, som ser ut til å stemme mer. Men prisen ved betaling blir 249 uansett, så vet ikke hva de holder på med der.

Og jammen koster ikke Star Wars: The old Republic 2499 i handlekurven også. "Norges mest varierende priser" burde kanskje heller være slagordet deres. :!:

Endret av BzWarm
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
  • 8 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...