Gå til innhold

Hjelp til å velge stativ og hode.


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg trenger litt hjelp til å velge stativ og hode, jeg har sett litt på Manfrotto 055CXPRO4, virker som et ok stativ som man kan bruke både hjemme og på tur, noen som har erfaring med dette?

 

Jeg må jo også kjøpe meg kulehode, har lest litt om de forskjellige, men jeg trenger noen annbefalinger.

 

Dette stativet kommer til å bli brukt både hjemme og på tur i skog og mark.

 

Jeg har sett for meg å bruke 4000- 4500 kr på dette.

 

Jeg har et Canon 550D med en efs 15-85mm og 430EX, blir mest sansyligvis og kjøpe meg en zoom linse etterhvert.

 

Bjørn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan nesten ikke anbefale stort da jeg kun har brukt mitt, men jeg tror nok et Benro karbonstativ av travel-typen er det lureste jeg har kjøpt til nå. Det er så lite og lett at jeg nesten alltid har det med meg uten noe ekstra mas.

 

Det er i hvert fall et C169 med kulehode B-0. Mener jeg betalte rundt 3500 for et års tid siden.

 

untitledshoot-3730.jpg

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...