Gå til innhold

HTC taper første runde mot Apple


Anbefalte innlegg

@Pjassop: Du får kommet tilbake når du har noe annet å komme med enn synsing og påstander om "sabotasje" og at noen er "onde og kyniske". Det blir bare for latterlig å diskutere ut fra dine følelsesladde premisser, så jeg tenker vi stopper her.

Jeg har nettopp forklart gjennom flere innlegg hvordan Apple drev sabotasje i W3C. Jeg har vist hvordan de ventet til siste liten. Jeg har vist hvordan de nektet å delta i samtaler eller svare på spørsmål. Jeg har vist hvordan det viste seg at patentene tydeligvis ikke dekket det Apple påstod likevel. Og så videre.

Du har bablet i vei om hva du TROR som har skjedd, uten å egentlig vite så veldig mye.

Og du vet så mye mere?

Nei. Derfor har jeg ikke kommet med så veldig mange påstander.

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@Pjassop: Du får kommet tilbake når du har noe annet å komme med enn synsing og påstander om "sabotasje" og at noen er "onde og kyniske". Det blir bare for latterlig å diskutere ut fra dine følelsesladde premisser, så jeg tenker vi stopper her.

Jeg har nettopp forklart gjennom flere innlegg hvordan Apple drev sabotasje i W3C. Jeg har vist hvordan de ventet til siste liten. Jeg har vist hvordan de nektet å delta i samtaler eller svare på spørsmål. Jeg har vist hvordan det viste seg at patentene tydeligvis ikke dekket det Apple påstod likevel. Og så videre.

Du har bablet i vei om hva du TROR som har skjedd, uten å egentlig vite så veldig mye.

Og du vet så mye mere?

Nei. Derfor har jeg ikke kommet med så veldig mange påstander.

Men du vet at det er en fordel å ha mere av sine faktaer på bordet før man går så langt til å si at noen egentlig ikke vet så mye når dem bare tror på ting.

 

Jeg kan f.eks ikke bare komme å si at du vet egentlig lite fordi du TROR BMW er bedre enn Audi for å ta ett eksempel.

 

Ja, jeg kan komme med mot-argumenter på det, men har på ingen måter sagt at du vet lite, fordi jeg ikke vet hva du vet.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Når en person ytrer sin subjektive analyse av noe som skjedde mellom 2 selskaper, uten å sitte med mer en kanskje 1% av fakta så blir det for dumt å fremstille dette som noe slags fasit eller sannhet over hva som faktisk skjedde. Det er jo tydelig at han TROR veldig på akkurat dette, men det trenger ikke stemme med sannheten. For all del, det er godt mulig det skjedde akkurat som han sa.

Ellers så må jeg bare si at jeg måtte lese innlegget ditt flere ganger for å egentlig forstå hva du prøvde å komme frem til, men håper jeg forklarte meg greit.

 

 

 

Lenke til kommentar
@Pjassop: Du får kommet tilbake når du har noe annet å komme med enn synsing og påstander om "sabotasje" og at noen er "onde og kyniske". Det blir bare for latterlig å diskutere ut fra dine følelsesladde premisser, så jeg tenker vi stopper her.

Jeg har nettopp forklart gjennom flere innlegg hvordan Apple drev sabotasje i W3C. Jeg har vist hvordan de ventet til siste liten. Jeg har vist hvordan de nektet å delta i samtaler eller svare på spørsmål. Jeg har vist hvordan det viste seg at patentene tydeligvis ikke dekket det Apple påstod likevel. Og så videre.

Du har bablet i vei om hva du TROR som har skjedd, uten å egentlig vite så veldig mye.

Nei, jeg har forklart nøyaktig hva som har skjedd, og uttalelsene fra folk involvert i saken er ikke til å ta feil av heller.

Lenke til kommentar
@Pjassop: Du får kommet tilbake når du har noe annet å komme med enn synsing og påstander om "sabotasje" og at noen er "onde og kyniske". Det blir bare for latterlig å diskutere ut fra dine følelsesladde premisser, så jeg tenker vi stopper her.

Jeg har nettopp forklart gjennom flere innlegg hvordan Apple drev sabotasje i W3C. Jeg har vist hvordan de ventet til siste liten. Jeg har vist hvordan de nektet å delta i samtaler eller svare på spørsmål. Jeg har vist hvordan det viste seg at patentene tydeligvis ikke dekket det Apple påstod likevel. Og så videre.

Du har bablet i vei om hva du TROR som har skjedd, uten å egentlig vite så veldig mye.

Nei, jeg har forklart nøyaktig hva som har skjedd, og uttalelsene fra folk involvert i saken er ikke til å ta feil av heller.

Før du viser til kilder, er det hva du tror eller mener har skjedd.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Bumping av en litt gammel tråd, men nå har det nettopp blitt annonsert et forlik mellom Apple og HTC.

 

Alle søksmål mellom de to selskapene avsluttes umiddelbart, og begge selskapene inngår en 10 års krysslisensieringsavtale som gjelder alle eksisterende og nye patenter. Detaljene i avtalen er konfidensielle.

 

TAIPEI, Taiwan and CUPERTINO, California—November 10, 2012—HTC and Apple® have reached a global settlement that includes the dismissal of all current lawsuits and a ten-year license agreement. The license extends to current and future patents held by both parties. The terms of the settlement are confidential.

 

 

“HTC is pleased to have resolved its dispute with Apple, so HTC can focus on innovation instead of litigation,” said Peter Chou, CEO of HTC.

 

“We are glad to have reached a settlement with HTC,” said Tim Cook, CEO of Apple. “We will continue to stay laser focused on product innovation.”

http://www.apple.com...nt-Dispute.html

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...