Gå til innhold

CLA Advanced


Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe Whey-80 fra GG:

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/whey-80-4-kg-bonus-products-30

 

Man får med 2 gratis bonsuprodukter. I og med at jeg ikke vet så mye om kosttilskudd lurer jeg på om jeg bør gå for CLA Advanced?

 

Jeg tror ikke jeg kommer til å fortsette med CLA etter de 90 kapslene. Spørsmålet er da om det er noe vits i å begynne å bruke det, og om jeg vil merke noe fremgang med bare 90 kapsler?

 

Hvilket annet produkt bør jeg ellers gå for? Tror det bare blir en shaker hvis det ikke er noe annet nyttig for meg.

 

Det andre bonus-produktet blir Omega-3 kapslene.

Endret av dehov
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kreatin er å foretrekke hvis det er en opsjon.

Ja, det er mulig å velge det (link). Men spørsmålet er om det er sunt/nyttig for meg å kun bruke opp den ene posen og deretter slutte med det? Pluss at det virker strengere med dosering, sammenlignet med f.eks. proteinpulver. Ser ut som man må være nøye med å verken ta for mye eller for lite, ta det til riktig tid osv.

 

Ikke kjøp Whey 80, det suger. Alt fra Star Nutrition suger.

Hvorfor suger Whey-80?

Lenke til kommentar

Har vært igjennom tre forskjellige typer pulver før, og Whey 80 er rett og slett verst. Føler ikke at proteinet er det samme for å si det sånn.

Har aldri brukt Whey-80 før, så jeg kan ikke si noe imot deg. Men jeg synes dette uansett virker som et godt tilbud som jeg bør slå til på. Noen andre med synspunkter ang. Whey-80?

 

 

Når det gjelder kreatin; så har jeg lest litt om det nå, og det virker som om det heller er bedre å vente litt med å bruke det til jeg f.eks. stagnerer.

 

Så bør jeg gå for CLA Advanced eller noe annet? Evt. 2 stk Omega-3 Regular?

Listen over tilgjengelige bonus-produkter kan finnes på denne siden:

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/whey-80-4-kg-bonus-products-30

Lenke til kommentar

Har vært igjennom tre forskjellige typer pulver før, og Whey 80 er rett og slett verst. Føler ikke at proteinet er det samme for å si det sånn.

Interessant, hva med at du forteller litt om hvordan vurderingsprosessen din foregår? :)

 

Har aldri brukt Whey-80 før, så jeg kan ikke si noe imot deg. Men jeg synes dette uansett virker som et godt tilbud som jeg bør slå til på. Noen andre med synspunkter ang. Whey-80?

 

 

Når det gjelder kreatin; så har jeg lest litt om det nå, og det virker som om det heller er bedre å vente litt med å bruke det til jeg f.eks. stagnerer.

 

Så bør jeg gå for CLA Advanced eller noe annet? Evt. 2 stk Omega-3 Regular?

Listen over tilgjengelige bonus-produkter kan finnes på denne siden:

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/whey-80-4-kg-bonus-products-30

 

Protein er protein. 4kg pulver + bonus for 569kr er et godt tilbud (3kg koster 550 på proteinfabrikken) :)

 

Skaff deg kreatin! Du kan like godt begynne med det nå, ekstra utholdenhet er alltid kjekt. Du blir jo ikke immun, så hvorfor vente? ;)

 

Det er forresten masse god informasjon på bodybuilding.com og treningsforum, les stickies :)

Endret av tyDi
Lenke til kommentar

Protein er protein. 4kg pulver + bonus for 569kr er et godt tilbud (3kg koster 550 på proteinfabrikken) :)

 

Skaff deg kreatin! Du kan like godt begynne med det nå, ekstra utholdenhet er alltid kjekt. Du blir jo ikke immun, så hvorfor vente? ;)

 

Det er forresten masse god informasjon på bodybuilding.com og treningsforum, les stickies :)

Takk for svar!

 

Men i og med at jeg ikke har planer om å fortsette med det etter den første pakken, vet jeg ikke om det er så nødvendig mens jeg er i "begynnerfasen". Har lest at man går ned i vekt og styrke igjen når man slutter med kreatin.

 

Jeg har også lest at kreatin kan gå utover kondisen i og med at du fortere blir tørst. Vet ikke om det er så bra i og med at jeg fortsatt har litt fett som må bort.

 

Jeg har også fått med meg at det er strengere med dosering, og at det ikke er som protein som du kan ta når du føler du trenger det.

 

Stemmer det jeg har fått med meg eller er det ikke så strengt med dosering? Gjør det noe om man tar for lite? Hvor mye forskjell vil jeg merke i styrke og vekt når jeg slutter med kreatin (etter kun én pakke på 500 gr).

 

Men hvis det jeg har skrevet stemmer: Bør jeg heller gå for CLA+Omega 3 eller 2stk Omega 3, fordi det er "enklere"?

Lenke til kommentar

 

Men i og med at jeg ikke har planer om å fortsette med det etter den første pakken, vet jeg ikke om det er så nødvendig mens jeg er i "begynnerfasen". Har lest at man går ned i vekt og styrke igjen når man slutter med kreatin.

 

Jeg har også lest at kreatin kan gå utover kondisen i og med at du fortere blir tørst. Vet ikke om det er så bra i og med at jeg fortsatt har litt fett som må bort.

 

Jeg har også fått med meg at det er strengere med dosering, og at det ikke er som protein som du kan ta når du føler du trenger det.

 

Stemmer det jeg har fått med meg eller er det ikke så strengt med dosering? Gjør det noe om man tar for lite? Hvor mye forskjell vil jeg merke i styrke og vekt når jeg slutter med kreatin (etter kun én pakke på 500 gr).

 

Men hvis det jeg har skrevet stemmer: Bør jeg heller gå for CLA+Omega 3 eller 2stk Omega 3, fordi det er "enklere"?

 

1. Ja, du går sannsynligvis ned i vekt når du slutter, akkurat som du går opp når du starter. Du vil også trolig merke forskjell på antall repitisjoner du klarer å presse ut.

 

2. Kreatin skal ikke ha noen negativ effekt på kondisen, men du må drikke en del vann for å ikke merke bivirkninger (hodepine).

 

3. Doseringen er ikke nøye, få i deg rundt 5-10g hver dag. Oppstartsfasen kan være viktig, noen mener at det er viktig med mange små doser de to-tre første dagene for å få bedre utnytte. Husker ikke helt hvordan det var. Personlig dropper jeg oppstartsfasen og kjører på med 10g hver dag, akkurat når jeg føler for det. Funker fint for meg :)

 

Jeg aner ikke hvor stor forskjell du vil merke, det er umulig å si :p Men prøv det, og se om du liker det. Liker du det? Fortsett, koster kun 100kr for 500g.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

 

Men i og med at jeg ikke har planer om å fortsette med det etter den første pakken, vet jeg ikke om det er så nødvendig mens jeg er i "begynnerfasen". Har lest at man går ned i vekt og styrke igjen når man slutter med kreatin.

 

Jeg har også lest at kreatin kan gå utover kondisen i og med at du fortere blir tørst. Vet ikke om det er så bra i og med at jeg fortsatt har litt fett som må bort.

 

Jeg har også fått med meg at det er strengere med dosering, og at det ikke er som protein som du kan ta når du føler du trenger det.

 

Stemmer det jeg har fått med meg eller er det ikke så strengt med dosering? Gjør det noe om man tar for lite? Hvor mye forskjell vil jeg merke i styrke og vekt når jeg slutter med kreatin (etter kun én pakke på 500 gr).

 

Men hvis det jeg har skrevet stemmer: Bør jeg heller gå for CLA+Omega 3 eller 2stk Omega 3, fordi det er "enklere"?

 

1. Ja, du går sannsynligvis ned i vekt når du slutter, akkurat som du går opp når du starter. Du vil også trolig merke forskjell på antall repitisjoner du klarer å presse ut.

 

2. Kreatin skal ikke ha noen negativ effekt på kondisen, men du må drikke en del vann for å ikke merke bivirkninger (hodepine).

 

3. Doseringen er ikke nøye, få i deg rundt 5-10g hver dag. Oppstartsfasen kan være viktig, noen mener at det er viktig med mange små doser de to-tre første dagene for å få bedre utnytte. Husker ikke helt hvordan det var. Personlig dropper jeg oppstartsfasen og kjører på med 10g hver dag, akkurat når jeg føler for det. Funker fint for meg :)

 

Jeg aner ikke hvor stor forskjell du vil merke, det er umulig å si :p Men prøv det, og se om du liker det. Liker du det? Fortsett, koster kun 100kr for 500g.

 

Lykke til! :)

Men la oss si at jeg ikke kommer til å fortsette etter den første posen på 500 g. Vil jeg ha noe nytte av det da?

 

Man bør vel prioritere riktig dosering, hvertfall når man er nybegynner. Tror også at det ikke kommer til å være like lett å følge doseringen og tidspunktene siden jeg er student.

 

Når jeg slutter med kreatin vil jeg gå ned i vekt/styrke til ca. samme nivå som jeg hadde hatt hvis jeg ikke hadde brukt kreatin i utgangspuktet?

 

Hva med CLA eller Omega-3? Er ikke det også gode produkter?

Lenke til kommentar

 

Men i og med at jeg ikke har planer om å fortsette med det etter den første pakken, vet jeg ikke om det er så nødvendig mens jeg er i "begynnerfasen". Har lest at man går ned i vekt og styrke igjen når man slutter med kreatin.

 

Jeg har også lest at kreatin kan gå utover kondisen i og med at du fortere blir tørst. Vet ikke om det er så bra i og med at jeg fortsatt har litt fett som må bort.

 

Jeg har også fått med meg at det er strengere med dosering, og at det ikke er som protein som du kan ta når du føler du trenger det.

 

Stemmer det jeg har fått med meg eller er det ikke så strengt med dosering? Gjør det noe om man tar for lite? Hvor mye forskjell vil jeg merke i styrke og vekt når jeg slutter med kreatin (etter kun én pakke på 500 gr).

 

Men hvis det jeg har skrevet stemmer: Bør jeg heller gå for CLA+Omega 3 eller 2stk Omega 3, fordi det er "enklere"?

 

1. Ja, du går sannsynligvis ned i vekt når du slutter, akkurat som du går opp når du starter. Du vil også trolig merke forskjell på antall repitisjoner du klarer å presse ut.

 

2. Kreatin skal ikke ha noen negativ effekt på kondisen, men du må drikke en del vann for å ikke merke bivirkninger (hodepine).

 

3. Doseringen er ikke nøye, få i deg rundt 5-10g hver dag. Oppstartsfasen kan være viktig, noen mener at det er viktig med mange små doser de to-tre første dagene for å få bedre utnytte. Husker ikke helt hvordan det var. Personlig dropper jeg oppstartsfasen og kjører på med 10g hver dag, akkurat når jeg føler for det. Funker fint for meg :)

 

Jeg aner ikke hvor stor forskjell du vil merke, det er umulig å si :p Men prøv det, og se om du liker det. Liker du det? Fortsett, koster kun 100kr for 500g.

 

Lykke til! :)

Men la oss si at jeg ikke kommer til å fortsette etter den første posen på 500 g. Vil jeg ha noe nytte av det da?

 

Man bør vel prioritere riktig dosering, hvertfall når man er nybegynner. Tror også at det ikke kommer til å være like lett å følge doseringen og tidspunktene siden jeg er student.

 

Når jeg slutter med kreatin vil jeg gå ned i vekt/styrke til ca. samme nivå som jeg hadde hatt hvis jeg ikke hadde brukt kreatin i utgangspuktet?

 

Hva med CLA eller Omega-3? Er ikke det også gode produkter?

 

Nei. Du vil ikke lenger ta opp like mye vann i musklene og går ned i vannvekt, det du har lagt på deg av muskler vil selvsagt være igjen :)

 

Omega-3 > CLA

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 1 måned senere...

CLA mener jeg på vitenskapelig grunnlag at ingen bør få i seg. Det er rett og slett en gift.

Virkningsmekanismen er bl.a. at den rett og slett dreper fettceller, så du får mer blodlipider i blodomløpet uansett om det regulatorisk trengs eller ikke. Har du et metabolsk problem i utgangspunktet (syndrom X), som mange som tar dette tilskuddet har, så forverrer du problemet.

 

Jeg sier ikke at CLA ikke kan ha en viss effekt, men kost/nytte er veldig diskutabelt, og det finnes også produkter på markedet som bare har negative effekter fordi råstoffet og isomerene i fettsyren er feil i forhold til forskningen. CLA er i utgangspunktet transfett, og forskningen som er på transfett tilsier at man burde spise minst mulig av det. Det å betale for rent transfett i form av CLA og ta det som tilskudd virker således ganske paradoksalt. Bruk heller pengene dine på gode omega3-fettsyrer, ZMA og vitaminer/mineraler. Proteinpulver generelt bør man også søke å minimere bruken av, eller i alle fall tenke på at dette bare er et ufullstendig tilskudd, og ikke mat.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei, for det første vil jeg fortelle deg en historie om en venn av meg som tok overdose på nettopp dette CLA Advanced. Han var en sunn og frisk aktiv gutt på 19 år som trente godt og var i god form. En dag følte han for å begynne med kostilskudd og kjøpte dette som en start. Det tok ikke mer enn 2 uker før han følte smerte i lever og nyre. etter 1 måned falt han om på badegulvet om morningen. Han er nå død og jeg vil gjerne stoppe deg fra å gjøre samme feilen. Dette produktet er en lett blanding av skjult winstrol og clenbuterol. HOLD DEG UNNA! prøv heller å tren deg opp naturlig og bli stor og sterk igjenom vanlig mat.

Mvh Bekymret medmenneske.

Lenke til kommentar

Hei, for det første vil jeg fortelle deg en historie om en venn av meg som tok overdose på nettopp dette CLA Advanced. Han var en sunn og frisk aktiv gutt på 19 år som trente godt og var i god form. En dag følte han for å begynne med kostilskudd og kjøpte dette som en start. Det tok ikke mer enn 2 uker før han følte smerte i lever og nyre. etter 1 måned falt han om på badegulvet om morningen. Han er nå død og jeg vil gjerne stoppe deg fra å gjøre samme feilen. Dette produktet er en lett blanding av skjult winstrol og clenbuterol. HOLD DEG UNNA! prøv heller å tren deg opp naturlig og bli stor og sterk igjenom vanlig mat.

Mvh Bekymret medmenneske.

 

Hvis produktet inneholder winstrol og clenbuterol så er det meget alvorlig, men desverre er det flere useriøse produsenter som selger alt mulig rart tilsatt legemiddel. Folk lar seg ofte blende av raske resultater og vet ikke helt hva de begir seg ut på når de begynner å rote med steroider og annen gift. Det er virkelig å leke med ilden og å gamble med livet som innsats.

 

Vurderer du å kjøpe tilskudd, så sjekk opp selv hos troverdige vitenskapelig kilder, og sett i alle fall som minimum at produsenten er seriøs og har GMP-sertifisert produktene sine.

Lenke til kommentar

Hei, for det første vil jeg fortelle deg en historie om en venn av meg som tok overdose på nettopp dette CLA Advanced. Han var en sunn og frisk aktiv gutt på 19 år som trente godt og var i god form. En dag følte han for å begynne med kostilskudd og kjøpte dette som en start. Det tok ikke mer enn 2 uker før han følte smerte i lever og nyre. etter 1 måned falt han om på badegulvet om morningen. Han er nå død og jeg vil gjerne stoppe deg fra å gjøre samme feilen. Dette produktet er en lett blanding av skjult winstrol og clenbuterol. HOLD DEG UNNA! prøv heller å tren deg opp naturlig og bli stor og sterk igjenom vanlig mat.

Mvh Bekymret medmenneske.

 

Det kosttilskuddet var ihvertfall ikke kjøpt i en norsk helsekostbutikk eller nettside. Både winstrol og clenbuterol er steroider som funker på hver sin måte, så han må nok ha hatt i seg litt godis ved siden av, eller så kjøpte han CLA fra folk bak et hjørne i Oslo's bakgater!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...