Gå til innhold

Suits - Sesong 4 (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Bra episode. Måtte vel regne med en episode som handlet om at Louis måtte gni det inn. Tipper at i en eller annen senere episode, så kommer Malone over kontrakten til Litt og finner ut av Ross. Må si det ville blitt mange som ville ha blitt- Dis-bahred eller mistet lisensen til å praktisere om det ville blitt avslørt nå. Scotty, Harvey, Jessica, Louis (Donna og Rachel er jo ikke jurister/advokater ennå). Er det flere som vet om det da? Blir ihvertfall Malone i fremtiden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...
Gjest Bruker-292501

Jeg har følgt med denne serien de siste 2/3 åra og jeg må si at jeg elsker den siste sesongen! Spesielt de som skjedde halvveis inn i sesongen, dette er nå en av mine favoritt serier og jeg håper den varer i mange år til og at selvfølgelig at louis blir værendes :) Legendarisk genial fyr jeg hadde savnet dypt om forsvant

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hva tror dere kommer til å skje i neste sesong? Jeg håper på at daniel hardman kommer tilbake, digga den fyren :D Og jeg håper inderlig at charles forstman gjør comeback i fremtiden, den karakteren var bare helt genial og fantastisk skuespillerprestasjon av eric roberts :) Men dumt at jeff malone måtte forlate serien, jeg likte han godt i 24 så når jeg så han dukke opp i suits ble jeg glad :) Jeg syns ikke at sesong 3 var så bra egentlig men denne sesongen har bevist for meg at serien er bedre enn noensinne :)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...