Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Skurupu skrev (10 minutter siden):

Jeg har straks brukt 80 timer i spillet, og er enda ikke ferdig med første gjennomspilling.

Hehe, ja jeg leser på reddit at flere har holdt på i godt over 100 timer og fortsatt ikke har satt fot på de siste 2-3 områdene. Det er visstnok enorme områder under bakken også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Thomas_H skrev (11 minutter siden):

Hehe, ja jeg leser på reddit at flere har holdt på i godt over 100 timer og fortsatt ikke har satt fot på de siste 2-3 områdene. Det er visstnok enorme områder under bakken også. 

Jeg har klart å komme meg under bakken. :new_woot:

Forresten det er kanskje litt lurt å holde oss til trådens tema, nå. 😮😮 Vi kan jo for såvidt lage en engen tråd om Elden Ring spillet. 😃

 

Tilbake til trådens tema:

Spiller litt smått også Path Of Exile.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har om sider krabbet meg ut av cockpiten for å skyte noen slemminger.

 

Gunman Contracts er mod til Half Life Alyx og den gjør skytinga helt perfekt, det er slike VR spill som gjør at jeg ikke kan spille flat FPS spill lengre. Chapter 2 har kommet og fikset mye, dette er mer eller mindre John Wick the VR game. 
 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Far Cry 6 - The Vanishing

Fullførte akkurat denne og vil bare anbefale denne til alle Stranger Things fans der ute. Ganske artig (og ikke minst gratis) side-oppdrag i Far Cry 6 hvor man går inn i portalen til "the upside down".

Far Cry 6 i fullversjon kjører også gratis på Playstation og Xbox i helgen. Man må dog være forbi tutorial-øya før man får oppdraget "The Vanishing".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
6 hours ago, KarvaBlad said:

Hvordan går det nå? Jeg har spilt ca 11 timer og er i level 30. Gøy spill, med mange variabler. Men vanvittig vanskelig.

Står forran siste boss, men tar han ikke enda. Fortsatt mye å utforske.

Måtte stoppe å spille, da jeg fikk problemer med venstre tommel. Gammel sportskade.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
SkyMarshall Arts skrev (På 4/24/2022 den 11.47):

Ja, det er det absolutt. Har spilt to timer av det 700 ganger. Men nå skal jeg spille **HELE** 🤞

3:13

87% 

👌

Det går med mye tid på å bare leke rundt og utforske områdene. Lurer på hvilke ting jeg misset. 

Lenke til kommentar
On 2/21/2022 at 7:33 PM, Duriello said:

Og angående ikke interesert i wathammer, jeg var lite interesert i settingen da jeg starta, men det har endra seg totalt nå, såpass at jeg har begynnt å lese bøker satt til både warhammer og 40k universet 😮



I mange år nå og særlig etter Total War Warhammer 1 og 2 begynte fansen å hige etter et Total War Warhammer 40K og det er ting som tyder på at det kan være på vei ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...