Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er 14 og jomfru, kjæresten vil ha sex.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er en jente på 14 år og er sammen med en gutt på 15.

Tingen er den at jeg er så utrolig nervøs, fordi jeg er jomfru og det er ikke han.

Og han vil ha sex med meg, og jeg vil jo så klart ha sex med han også! men jeg er nervøs over og ikke være bra nok, ikke bra nok kropp , etc..

 

Også er det det at jeg er utrolig redd for hvordan han skal reagere når han ser meg nedentil. Fordi jeg er ikke veldig fornøyd med meg selv, kroppmessig. Og jeg er redd for og ha sex med han, for kanskje han syntes jeg er ekkel eller noe. For jeg har vært innom "Diskusjon.no" flere ganger. Og lest om forskjellige saker jeg også er nervøs over, og har merket at det er ikke bare jeg som tenker slikt. Det er det at, jeg har lest at gutter/menn syntes det er diggest med "bollemus/bollefitte". Og jeg har ikke akkuratt "bollemus/bollefitte". Jeg vet ikke hvordan jeg forklarer det, men kjønnsleppene mine henger litt utenfor. Og jeg er såå utrolig nervøs for at han jeg er sammen med skal syntes det er utrolig ekkelt... TRENGER VIRKELIG HJELP MED DETTE, hva skal jeg gjøre?

 

-hilsen en utrolig nervøs jente på 14 år

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei betyr nei, og hvis du er usikker nok til å spørre oss om råd så er du ikke klar til å ha sex. Det er kun du og du alene som kan vite om du er klar eller ikke. Min mening er at du aldeles ikke er klar for sex, og burde vente.

Hvis kjæresten din ikke kan akseptere at du sier nei, så burde du slå opp tvert.

 

Når du føler deg sikker nok til å ha sex, husk kondom.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er du selv som bestemmer.

 

Jeg er dobbelt så gammel som deg, og når jeg var 18 så var jeg sammen med ei jente på 15. Hun ville, men jeg ville vente til hun var 16. Vi var sammen i noen måneder før vi lå sammen, synes å huske det var 4-5 måneder. Hun sier den dag idag at hun syntes hun var litt for tidlig med å debutere.

 

Tenk at det ikke er noe du må skynde deg med.

Hvis han ikke klarer å vente til du er klar, så respekterer han deg ikke helt. Det er jo forståelig at han vil - men dere må begge være enige. Sånn er det bare. Føler du deg ikke klar, så er du ikke klar heller. Men en ting er sikkert og visst:

 

Du har ingenting å skamme deg for over hvordan du ser ut der nede!

Jeg har ligget med ei dame som har kjønnslepper som er veldig "utenfor", og det er ingenting galt i det. Det var ikke noe jeg var vant med å se heller, for de andre jeg har hatt sex med har stort sett vært veldig like hverandre. Folk er bare forskjellige, noen har bare "typiske kjønnsorganer", på samme måte som det er store forskjeller på enkelte gutter også.

 

Det er jo mer spennende med noen som skiller seg litt ut!

Hvis det først og fremst står på om at du er redd for hva han synes om deg nedentil, så bør du kanskje revurdere det og heller bare nyte det, men jeg mente alt det andre jeg sa også: du må jo være klar for det selv, og det er du som bestemmer over din egen kropp :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er stygt å si det, men i den alderen er det mange gutter som får seg kjæreste bare for å få sex. Hvis ikke du vil, si det til han. Er det noe mer enn sex han ønsker, så vil han vente. Det er jeg sikker på. Som 14-åring er du fortsatt veldig ung. Jeg vet ikke hvordan du ser ut, men fysisk sett kan du også være for tidlig ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er forskjell på å ville ha sex og det å være klare for sex.

Hvor lenge har dere vært sammen? Man blir tryggere på partnern sin etterhvert, dumt å kaste seg ut i det. Bruk tid, bli kjent med hverandre og utforsk litt. Er han en ordentlig gutt som er verdt å ta vare på vil han nok være tålmodig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...