Gå til innhold

Dungeons and Dragons - La os forme en gruppe! ( Vær så snill!... )


Anbefalte innlegg

Hallai folkens, er en person som har sett en del D&D på youtube og syns det ser drit kult ut og har kjempe lyst å prøve. Hvis det ennå e liv i tråden her og det kanskje fins noen grupper kanskje online og gjerne, så er jeg drit interesert i å joine en hvis dere er villige til å hjelpe en nybegynner, lærer kjapt og tar initiativ sjøl med å finne utav regler osv. seff. 

Er 25 år og bor i Bergen

legg meg gjerne til på skype mr.al-qaida (skriv gjerne at det gjelder D&D når du legger meg til på skype ) =)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg bumper denne.
Har spilt en del GURPS, men har veldig lyst til å prøve meg på D&D/Pathfinder. Hvis det finnes noen åpne grupper i Bergen som har plass til en spiller til, så er det bare å skrike ut.
EDIT: Null problem om gruppen spiller på engelsk og ikke norsk, om det er aktuelt.

Endret av Lindoniel
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Hallo! Jeg er også veldig interessert i D&D og leter etter å spille 5e (5th edition) med noen andre. Jeg bor i Lørenskog, ganske nærme Oslo, så å møte opp på Outland fungerer fint for meg. Hvis dere ikke har noe i mot å ha en ganske Ung (16 år) spiller ved bordet, kan dere legge meg til på Skype. Jeg heter "xskyhigh11"

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Hei, jeg holder til i Vestfold og har akkurat kjøpt D&D 5e.

 

har allerede samlet en gruppe for å prøvekjøre dette, vi startet på Lost Mine of Phandelver, dette var et togvrak av et eventyr. Dårlig DM, mye Status Quo og sjekking av regler.

 

Jeg leter etter flere å spille med, enten ved å treffes eller over nettet med f.eks Roll20.net

 

Gjerne noen med litt erfaring som kan hjelpe oss som ikke er helt trygge på systemet enda.

 

Kontakt meg gjerne via mail til [email protected] eller via Skypenavn: Oxforth

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Prøver meg på litt necromancy jeg og :wee:

Er det noen fra Jæren som kunne tenke seg å være gm for en gruppe på 4-5 spillere.
Vi er en gruppe med stort sett erfarne spillere men det er ikke lenger noen som ønsker å vær gm.
Det har hovedsaklig gått i pathfinder og dnd, så det er det som blir mest relevant.

Gruppen vår er litt spredt utover fra Stavanger til Egersund, men reising er ikke noe problem for oss.

Legg meg gjerne til på discord: Subsofa#9469 eller send mail til [email protected]

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Jeg er en 31 år gammel mann som ønsker å finne noen å spille D&D 3.5E, 5E eller Pathfinder med I Kristiansand.

Jeg har minimal med erfaring med det, har bare prøvd 3.5E  2 ganger for mange år siden, men har spilt mange timer med dataspill som er basert på 3,5 så jeg er kjent med det grunnleggende. Jeg kjenner også en mer erfaren spiller som muligens ønsker å bli med.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 3 år senere...

Ja, jeg  jeg bumper en eldgammel tråd. Men finnes det noen som kunne være interessert i å spille dungeons and dragons, og forme en gruppe? Enten fysisk i mjøsområdet, ellers er også online en mulighet 🙃 har spilt en kampanje som player tidligere, likte det veldig godt og savner det en hel del.. 33 år gammel forresten! 

Endret av Niram
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Jeg ønsker meg generelt bedre brettspill kultur her i Norge, ikke bare D&D. Jeg personlig er veldig interessert i brettspill. Spesielt, lage dem selv. Jeg tar litt idéer her og der. Nå bedriver jeg med et nytt brett spill, har faktisk litt likhet med D&D. Bare mindre overveldig.

Har noen venner jeg pleier å invitere til brettspill kveld her i Finnmark. Å spille brettspill via Skype, mumble whatever, er ikke det samme som å være fysisk tilstede.

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Helt enig! Nå har jeg spurt i flere ulike nerdefora jeg er kjent med, men virker som det er ekstremt lite som skjer. De få som spiller har allerede etablerte vennegjenger, og online er tilbudet så som så. Ellers helt enig med deg at online aldri kan erstatte fysisk spill.

Har dessverre ikke altfor mange bekjente "IRL" som deler nerdeinteressen min, ellers hadde jeg så klart spilt..

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...