Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som tar dere en tur på byen en gang i blandt/fester

 

Hadde dere fortsatt gjort dette etter dere har fått dame? Hvis nei - hvorfor? Hvis ja - hvorfor?

 

2. Svar ærlig, please. Hva er hovedgrunnen til at dere drar på byen? Jenter?

 

hilsen jente som lurer :)

 

Postet av anonym: 7d068fd26e316eb18a8882d792d91c9e

 

1: Ja, fordi det er viktig å være med venner innimellom også. Jeg kan ha det veldig gøy på byen med venner i tillegg til at det er sosialt på andre måter. Men det er gøy å dra på byen med dama innimellom også :)

 

 

2: Av samme grunn som nevnt over. Fordi det er gøy og sosialt. Jenter er gjerne et stort pluss dersom jeg er singel, men går jeg på byen så er det uansett først og fremst for å ha det moro.

Lenke til kommentar

1: Ja, det ville jeg.

 

2: Høres kanskje litt merkelig ut, men hovedgrunnen til at jeg går ut er fordi jeg elsker musikk og å skråle meg stemmeløs sammen med sidemannen (eller -kvinnen) er en av de tingene som får meg til å føle meg levende. For å sitere en av de som bruker å spille på stamstedet mitt - "music is in your soul, man. I can feel it."

Lenke til kommentar

Til og med før jeg fikk meg jente gikk jeg hovedsakelig ut for å ha det gøy med gode venner. Alle andre var bare der for å skape god stemning og liv. Om en attraktiv jente prøvde seg fulgte jeg henne opp, men orket ikke holde på med det selv. Nå avviser jeg dem derimot, men jeg går fremdeles ut for å more meg med kamerater.

Lenke til kommentar

Til dere som tar dere en tur på byen en gang i blandt/fester

 

Hadde dere fortsatt gjort dette etter dere har fått dame? Hvis nei - hvorfor? Hvis ja - hvorfor?

 

Jeg går ut etter jeg har fått meg dame. Egentlig pleier jeg ikke å gå så mye på byen lengre, ettersom jeg er ganske lei av det. Vorspiel hos kamerater/venninner eller "noen øl" på en restaurant er mer min stil. Før jeg fikk dame var det dog noen byturer i ordets rette forstand.

 

 

2. Svar ærlig, please. Hva er hovedgrunnen til at dere drar på byen? Jenter?

 

hilsen jente som lurer :)

 

Postet av anonym: 7d068fd26e316eb18a8882d792d91c9e

 

Til å begynne med var det får å pule. Det tror jeg er årsaken til at de fleste unge menn går på byen. Unge menn liker ikke å danse, så når du ser noen av gutta danse, så vet du nå hvorfor. Punktum.

 

Etter hvert (før jeg fikk dame) merket jeg at disko- miljøet ikke akkurat var der jeg trivdes best. I motsetning til "de evige jegerne" tenkte jeg at å sitte på en fin pub eller en restaurant, hvor det var vel så mange jenter, egentlig var bedre. Derfor dreide det seg mot slike steder. Dette utviklet seg videre til at jeg fikk en del fuck- friends. Man skulle tro at jeg slutta å gå ut, men det er ikke tilfellet. Nå som jeg har dame, og da jeg ikke hadde problemer med å "få meg noe" siden jeg hadde noen "venninner" gikk jeg uansett ut hvis gutta skulle ta noen øl. Egentlig mest for forspillet sin del, ettersom dette er gøyest. Byturen ble på en måte en slags naturlig del av det, til tross for at det ikke er veldig viktig for meg.

 

Du merker enkelt hvis gutta går ut for å få seg mus. De gutta som kler seg best, danser uten å være homofile og dytter vekk andre gutter som "bare er der" er de som er på sjekkern. Og det er mange av de :)

 

Freddy

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Har dame og har hatt det i mange år. Går fortsatt ut, for det er gøy å være med venner, prate med folk, blir kjent med nye mennesker.

 

NB! Hold dere langt unna psyko eiesyke sjalu damer!

 

agreed!

 

 

og om jeg hadde dame og hun hadde prøvd å gjøre meg til sofagris har jeg nok blitt gal, alle trenger tid uten partneren sin

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når man er par, så er det viktig å gjøre noe alene uten partner (gjelder begge) og ha noe felles man gjør sammen. Å gå ut sammen med gutta er morsomt og hyggelig. Samme er det vel for jenter skulle jeg tro. Forhold skal ikke være et fengsel.

 

Ja, jeg har vært på byen alene og damen har gjort det samme. Hvorfor? - fordi når jeg er med 'guttegjengen' så passer ikke dama mi inn der - samme gjør heller ikke jeg med hennes jentevenner. Samtidig bygger et forhold på tillit - har man ikke det, så er det nesten bortkastet ... man kan ikke fotfølge partner og miss-tro denne hele tiden.

 

Eiendoms-trang og sjalusi er ikke noe særlig i et forhold - det kan kjøre forholdet rett i grøfta og det er ikke noe særlig å leve i et slikt heller naturligvis.

Endret av kandasa
Lenke til kommentar

Hvorfor går jenter i forhold ut på byen med venninnene sine, da? Hovedsaklig for å sjekke gutter?

 

Mennesker i forhold har gjerne venner, de drikker og fester. Faktisk.

 

Både jeg og samboeren flyr på fester og på byen i tide og utide. Noen ganger sammen, noen ganger alene.

Lenke til kommentar

Når jeg er i et forhold drar jeg lite ut på byen. Faktisk unngår jeg det i den grad det er mulig, rett og slett fordi jeg ikke er på letning etter jenter. Er jeg kun med andre som er i forhold er det greit, men er noen av oss single får byturen alltid det samme underligende målet. Det er ikke noe for meg, all den tid jeg har kjæreste.

 

Å dra på byen for meg har alltid handlet om å treffe jenter. Ja, det er kult å være ute med gutta, men la oss være ærlige, alle single gutter er på byen for å treffe jenter?

 

Byen er et kjøttmarked, og selv om det er smigrende, trenger jeg ikke noen bekreftelse fra desperate-klokken-halv-tre-jenter.

 

Å dra ut på et mer "modent" utested hvor det drikkes øl med venner, uten videre utgang på byen gjør jeg imidlertid gjerne mye av :)

 

 

 

Postet av anonym: 444a429b9418e66ea9d80f37e439290c

Lenke til kommentar

Joa, det er forskjellige måter å ha kose seg på når man er ute. Man trenger ikke å dra til de mest populære nattklubbene akkurat, men jeg drar dit også uten at jeg har som noe mål å oppnå god kontakt med ei jente. Men joda, du har et poeng i at det er forskjellig fra om man går ut med andre som er i forhold eller som er single.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig hyggelig å møte damer, prate, danse og ha det hyggelig. Selv på jobb er det greit at det er damer til stede. Men det er stor forskjell fra det å hygge seg i godt selskap og da også med damer - kontra det å gå på byen KUN med dette for øyet og eventuelt mer.

Det må og bør være greit å ha sosial omgang med motsatte kjønn uten at det dermed er noe galt med det. Damer ER hærlige og man trenger ikke leve i en boble bare for at man har dame. Fra det og være utro f.eks er det et hav imellom og egentlig to helt forskjellige ting.

Lenke til kommentar

Til dere som tar dere en tur på byen en gang i blandt/fester

 

Hadde dere fortsatt gjort dette etter dere har fått dame? Hvis nei - hvorfor? Hvis ja - hvorfor?

 

2. Svar ærlig, please. Hva er hovedgrunnen til at dere drar på byen? Jenter?

 

hilsen jente som lurer :)

 

Postet av anonym: 7d068fd26e316eb18a8882d792d91c9e

1. Ja, i ny og ne, men det var uansett ikke veldig mange fester eller byturer jeg tok meg før jeg fikk dame heller. Jeg vil si festfrekvensen er akkurat like høy som før.

 

2. Sosial interaksjon med andre mennesker, både menn og kvinner. Ofte finner man jenter som er pene også, men det er ikke ulovlig å synes andre er pene selv om man er i et forhold.

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

Okei. Hva hadde dere gjort dersom en pen/søt jente kom bort til dere og prøvde å sjekke dere opp osvosv (dere som er i et forhold) hadde dere klart å avvise det tror dere?

 

TS

 

Postet av anonym: 7d068fd26e316eb18a8882d792d91c9e

Sik jeg ser det bunner det i hvor fornøyd man er med det forholdet man er inne i. Om man "ikke klarer" å avvise slikt er man ikke mye kjærestemateriale, og forholdet har ingen fremtid uansett.

Om man ikke ønsker å avvise har forholdet åpenbart heller ikke livets rett.

 

Dette selvsagt med forbehold om at man ikke er i et åpent forhold, som nevnt over, der begge parter er enige om at det er greit å gå et steg forbi troskyldig flørting.

 

For å svare konkret på det du spør om:

Jeg er singel gutt, og går ærlig talt sjelden på byen med den hensikt å skulle sjekke opp damer. All den tid jeg var i et forhold, ville jeg ikke hatt noe problem med å avvise innbydende damer. Flørting er imidlertid greit, fordi jeg vet hvor grensene går og det er viktig for meg å være klar på det overfor partneren når jeg er i et forhold. For meg bygger også et forhold på tillit, og en dame som ikke har tiltro til at jeg klarer å holde mine egne grenser, er ikke en dame jeg ønsker å samle på. Dette gjelder selvsagt begge veier. Kanskje ikke så rart jeg er singel...

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Jeg stikker på byen for å prøve - og legg merke til det treffende ordet: prøve - for å finne meg noe. Noen ganger føler jeg meg som Will Ferrell i A Night A The Roxbury :roll: ; Det er så overveldende mye yndefylt og deilig å se på at hodet virrer av uforløst begjær i høyspenning. :!:

Endret av Intellektro
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...