Gå til innhold

Deus Ex-pirater saksøkes (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Italienerne gjorde dem sikkert en tjeneste. Pc spillere var skeptiske og ettersom det jeg ser så har det å prøvd betaen gledet dem stort og har fått mange som ville piratkopiert spillet til å ville kjøpe det.

 

Note: betaen er bare 30% +/- av det fullstendige spillet så den har ikke fungert som noe annet enn en litt lang demo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Så med dette kan vi trygt fastslå at det ikke er noe håp om at det kommer en demo senere.

 

DeusEx (det sanne og eneste spillet verdig tittelen imo) hadde jo en demo som jeg spilte gjennom gang på gang husker jeg. Gleden var stor da de faktisk utga en patch som utvidet demoen med ytterlige ett nivå.

 

Dette blir bare tåpelig av Square-Enix.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Siden disse folka lekker informasjon de ikke skulle hatt tilgang på i utgangspunktet, synes jeg det høres fair ut å gå etter dem. Jeg synes forøvrig bare det bare er originallekkerene av informasjon som kan noen sinne kreves for erstatning. Ingen andre har gjort noe galt etter min bok.

Lenke til kommentar

Hadde folk begynt å tenke lengre enn nesa rekker så hadde de skjønt at når sånt som dette skjer så er det faktisk ganske bra markedsføring.

 

Jeg har ikke spilt denne demoen selv, men jeg har hørt fra folk som har det at de ble kjempe positivt overasket og at de fikk lyst til å kjøpe det selvom det egentlig ikke var planen i første omgang. Mange pirater laster ned et spill for å prøve det først også ender de opp med å kjøpe det senere og de som ikke kjøper det hadde mest sansyneligvis ikke kjøpt det i utgangspunktet.

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

Morsomt.

Før denne leaken kom, så var det en stor andel høylytte som var meget negative med tanke på alt møkket vi har sett de siste to åra. Og så å se at denne leaken bli meget godt mottatt, synes jeg de faktisk kan la det gå litt stille forbi.

Ikke snu jorda rundt kun for å straffe de når det ikke var noe stort tap.

Lenke til kommentar

Jeg syntes det er BRA de flipper ut jeg. Pirater SKAL straffes.

 

Kjenner ikke en "pirat" som ikke kjøper spillene de liker, så i lengden taper de ikke noe særlig i det heletatt. Folkene som aldri kjøper, har som regel for dårlig økonomi til at de kunne kjøpt noe som helst uansett.

 

Vi har annet mere alvorlige ting i verden å bruke rettssytemet til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...