Jump to content
Sign in to follow this  
HelloKjersti

Rockstar dropper L.A. Noire-utvikler (PC, PS3, X360)

Recommended Posts

Har de uttalt seg om dette vil ha konsekvenser for PC versjonen som skal være under utvikling? Jeg regner nesten med det, men er lov å håpe ikke.

Her er artikkelen frå Gamesindustry.biz, med epostane som har skapt så mykje furore. Ein må væra registrert for å lese på gi.biz.

*snip* - Vennligst hiv teksten inn på Pastebin eller en annen ekstern side. Mange titalls tusen ord gjør forumet veldig vanskelig å lese. - Odesseiron

Vel, eg er glad eg ikkje jobbar der. Måtte faktisk le godt då eg las at dei hadde ei personalhåndbok i form av ein Wiki. Greitt med ei personalhåndbok som er lett tilgjengeleg, og lett å endre.

Måtte riktignok le, fordi det var så tragisk, og virka så fjernt for meg. Hadde eg komen over ein arbeidsgjevar i Noreg med slike polisar, hadde eg tilkalla arbeidstilsynet snarast.

Edited by Odesseiron

Annonse

Til Optimus Trasti og andre, det er gratis å registere seg og ganske kjapt gjort hvis man ønsker å lese epostene selv.

Stormwolf: Har ikke hørt noe annet enn at PC-versjonen er under utvikling, så foreløpig kan vi nok anta at den er på vei,

Brendan McNamera har gått fra å fremstå som en mann med en visjon, til en maktgal idiot. L.A. Noire ville aldri vært det spillet det er uten Rockstar, og uten den markedsføringen ville spillet solgt langt dårligere.

Likte L.A. Noire godt, men håper det blir det siste spillet fra den mannen.

må seie rockstar hadde veldig mye av æren her, fleste som eg kjenner inkludert meg kjøpte det pågrunn av det var rockstar spill så vi forventet kvalitet som det var, om det ikkje hadde vært rockstar inne i bildet er eg red dikkje villse sett mye av lyset av dagen

Formodentlig er det Kjersti Stuestøl?

McNamara høres ut som om han har forlatt landjorden for lengst. Visjoner et bra, men LA Noire hadde vært vapourware uten Rockstar.

Nei, men det kan jo hende en av grunnene til at Rockstar nå slipper Team Bondi er for å unngå enda en sammenheng med "slavedrift".