Gå til innhold

Kultklassiker i leire kan gjenoppstå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å si at spillet bemerket seg med "kløktige gåter" er vel å ta i. Om det var noe spillet fikk refs for i sin tid (og ettertid) var det at mange av oppgavene du fikk ikke hang på greip logisk sett, og at man i enkelte tilfeller bare måtte gjette seg fram til løsningen. For øvrig var Skullmonkeys heller ingen PSX-versjon av The Neverhood, men snarere en oppfølger til PC-spillet (såvidt jeg husker fortsetter Skullmonkeys handlingen rett etter The Neverhood).

 

Likevel, The Neverhood er et av de spillene jeg husker aller best fra mine ungdomsår, og selv om det spilles best med en walkthrough -- det er langt morsommere å se på enn å faktisk spille, etter min mening -- er det en opplevelse som til dags dato skiller seg merkbart ut fra noe annet spill i mengden.

Lenke til kommentar

JAAA!!! Dette er etter min menging ett prakteksempel på et godt point-and-click spill. Det er et spill jeg fortsatt tar fram igjen for å spille, når jeg kjeder meg. Blir like underholdt hver gang :)

 

Håper så at dette blir utgitt på nytt, da dette spillet virkelig fortjener en ansiktsløftning :yes::love:

Endret av Kallileo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...