TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Har satt inn nytt hk, minne og cpu kjøler. Når jeg startet den fikk jeg se bios bilde deretter slo pc-en seg av. Nå får jeg ikke mere liv i pc-en min. Hva kan være galt?
Seisi Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Sjekk at hovedstrømkabelen sitter ordentlig i hovedkortet, og har du husket å feste avstandsskruer fra HKet til kabinettet? om du har glemt dette kan HKet kortsluttes.
PerB Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Sjekk også kjøleribbe for CPU (riktig montert + kjølepasta).
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Skrevet 4. juli 2011 (endret) Har satt inn flere avstandsskruerog satt alt på plass igjen. Trykker på startknappen på pc-en, INGENTING SKJER:((((((((((((((((((((((((((((((((((( Endret 5. juli 2011 av TarzanIUnderbuksa2
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 5. august 2011 Forfatter Skrevet 5. august 2011 Det viste seg at det var noe feil på bios-en på hovedkortet. Har nå fått nytt hk. Maskinen virker som den skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå