Gå til innhold

Falsk Lotto-Hilde sprer mulig virus på Facebook


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"I tillegg til meldingen fra "Lotto-Hilde", har det dukket opp enda en melding fra "Norsk Tipping", hvor det blir påstått at de skal dele ut én million kroner til 1000 stykker ettersom de har så mye penger. Dette er også en falsk melding, og Norsk Tipping presiserer at de aldri vil dele ut penger på denne måten."

 

 

Må være ganske godtroende (dum?), om du tror at Norsk Tipping gir ut 1 milliard kroner til randoms som liker de på facebook.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

"Dette er også en falsk melding, og Norsk Tipping presiserer at de aldri vil dele ut penger på denne måten."

 

"Norsk Tipping presiserer at de aldri vil dele ut penger uten å forlange femti ganger så mye i innskudd fra spillere."

 

 

På tide å gjøre slutt på statens tippemonopol, er det ikke?

Lenke til kommentar

Noen flere fra http://apps.facebook.com/likebubble/ :p

 

Hei kjære Facebookere. Vi på elkjøp skal herved dele ut 10.000 iPader til de første 10.000 medlemmene. God sommer!

 

Hei, jeg er Kjell Magne Hornet, daglig leder i Mercedes Norge. Vi har nå startet produksjonen av CLS 2012, og vil gi dere muligheten til å vinne en av disse. De blir sluppet ut på markeded 10. Juli 2012, alt du trenger å gjøre er å ha din Facebook status oppdatert til "Jeg vil vinne den nye Mercedes CLS 2012" og tagge oss i posten din. Du må også like denne posten.

 

Hei kjære Facebookere. Vi I Apple inc. skal herved dele ut 7500 iPader til de første 7500 medlemmene. God sommer!

 

Hei, Jeg er fra Apple Norway. Vi selger ikke iPhone 3G lenger. Men vi har er lager fullt av dem, som ikke ble solgt. Når iPhone 5 ankommer vårt lager, kan det ikke være flere iPhone 3G igjen, fordi der skal iPhone 5 ligge. Vi har ca 1400 iPhone 3G som må vekk før iPhone 5 kommer. Hvis du vil ha en iPhone helt gratis, er det bare å like denne. Du blir kontaktet på e-mail. Hilsen Apple Norway
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123

Folk som er dumme nok til å trykke på sånne og lignende lenker burde bli utestengt fra nettet.

 

Det er ikke rart internett er fullt av spam og virus når folk er så dumme som de er :/

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...