Gå til innhold

Retter feil på Galaxy S II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mobilen.no: Kan dere spørre om samme feilretting kommer til Galaxy S også? Altså språkfiksen. Det tar to sekunder for Samsung å endre... no -> nb.

 

Vist det er så lett, så er vel det bare til å roote og gjøre endringen selv? Om en ikke har noe imot den selvfølgelig.

Tror ikke det lar seg gjøre. Vet ikke hvordan i hvert fall. Jeg sier bare at det er lett for Samsung å fikse det, for det er det jo.

Lenke til kommentar

Syns telefonen spiser mer strøm etter denne oppgraderingen eg.

 

Min erfaring så langt er nok også noe av det samme :( Har også opplevd i dag at jeg lot den ligge til lading på pulten, og den ble ekstremt varm. Virket heller ikke som batteriet hadde blitt ladet nevneverdig i denne perioden. Førte riktignok noen samtaler med blåtann headset mens den var til lading, men ingen apps utenom mail som kjørte i bakgrunn.

 

Har også faktisk opplevd et par "laggs" etter oppgraderingen, det hadde jeg ikke tidligere.

 

Ellers har jeg litt trøbbel med at den mister signal til tider, kan gjelde kun data men også noen ganger fullstendig både data og tale. Kommer som oftest tilbake av seg selv, men har også opplevd å måtte sette den i "offline" modus, og så ta den tilbake for å rette opp.

 

Bortsett fra dette - en bra telefon.

Lenke til kommentar

Med ustabil mener dere da lag og at programmer stopper helt? Det har ihvertfall jeg opplevd, men når jeg skal oppgradere fastvaren så kommer den opp med at batteriet er nesten tomt og må lades. Dette er jo helt merkelig siden den lader når den er koblet til så.

Lenke til kommentar

Forbanna skitprogram. "FIrmwareUpdate has stopped working and is closing."

 

Tester de ikke den forpulte jævla skiten de legger ut?

 

Kies 2.hvanåfaansnazinummerdenhar, oppdaterte seg i dag. Windows 7 64bit.

Jeg satt igang oppdateringen for ca 30 min siden. Nå står det bare "dowloading...do not turn off target!!" på telefonen, men ingenting skjer!!

Jeg har ikke en rootet telefon. Hva faen gjør jeg nå??

Lenke til kommentar

Telefonen er ustabil og kan bli veldig varm under bruk.

 

Amobil, terningkast 6

Super stabil for meg, har aldri opplevd at den har hengt seg opp, reboota eller noe av det der.

Er dette et problem du har?

Lenke til kommentar

iPhone hadde et lite problem med en sensor som var ustabil, og som gjorde at man av og til opplevde at man trykket på taster med øret når man snakket. Sett telefonen ned to karakterer.

 

Samsung trenger en oppdatering for at telefonen ikke skal gå varm, og dessuten må det rettes opp i at den er "ustabil". Brukervennligheten er på topp, og det er krevende for brukere å engang skjønne hvordan de får tak i oppdateringen. Dette har ingenting å si på karakteren?

Lenke til kommentar

Telefonen er ustabil og kan bli veldig varm under bruk.

 

Amobil, terningkast 6

Super stabil for meg, har aldri opplevd at den har hengt seg opp, reboota eller noe av det der.

Er dette et problem du har?

Ikke jeg heller. Telefonen er den beste jeg noen gang har tatt i. Et underverk, rett og slett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Telefonen er ustabil og kan bli veldig varm under bruk.

 

Amobil, terningkast 6

Super stabil for meg, har aldri opplevd at den har hengt seg opp, reboota eller noe av det der.

Er dette et problem du har?

Ikke jeg heller. Telefonen er den beste jeg noen gang har tatt i. Et underverk, rett og slett.

Skriver under på den :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...