Gå til innhold

Peter Molyneux i skam over Fable III (PC, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel Fable III var på mange måter et bra spill,men det som trekker ned er at det er altfor lett og ikke kan du heller dø helt.Syntes også det var noe kort og inneholdt ikke for mye nytt.Jeg har PC versjonen og der kan man bla med letthet jukse seg til store pengesummer ved å eie masse eiendommer,også deretter stå rett opp og ned et trygt sted å kassere inn masse penger.Det jeg da gjorde var å skru på spillet en Lørdags morgen,la spillefiguren stå på markedet i Bowerstone,også la jeg gulv i stua imens spillet genererte flere millioner for meg.

For de som har spilt,så vet dere at man må ha minst 6,5 mill før man tar det endelige oppdraget.Duh..det blir så teit at det er så lett.

Og alt det der gifte seg og få unger greiene tilhører "The Sims" og ikke et slikt spill.Bare gørr kjedelig!

Lenke til kommentar

Njaaa, syns å gifte seg og få unger tilhører Fable ganske mye, og jeg syns det er helt konge. Det fører til muligheter som å ofre konen i den ondeste timen på døgnet for å få et sverd, som ikke utgjør forskjell. At utroskap fører til utpressing quest er helt superb. Å ressurrecte drømmedama til en galning, for så å stjele henne er helt der oppe!

 

Ønsker meg armor speccs og generelt noe som skaper et større ønske etter å jakte gear i neste fable tho! Ojes! Og når jeg er best i hele verden vil jeg ikke måtte bruke fire timer på og slakte ulver som ikke klarer å stå i ro, som står i flokk hvert tredje pixelskritt jeg tar! Er egentlig bare det som plager meg...

 

(Takk for oppklaring om hestespillet)

Lenke til kommentar

Vel Fable III var på mange måter et bra spill,men det som trekker ned er at det er altfor lett og ikke kan du heller dø helt.Syntes også det var noe kort og inneholdt ikke for mye nytt.Jeg har PC versjonen og der kan man bla med letthet jukse seg til store pengesummer ved å eie masse eiendommer,også deretter stå rett opp og ned et trygt sted å kassere inn masse penger.Det jeg da gjorde var å skru på spillet en Lørdags morgen,la spillefiguren stå på markedet i Bowerstone,også la jeg gulv i stua imens spillet genererte flere millioner for meg.

For de som har spilt,så vet dere at man må ha minst 6,5 mill før man tar det endelige oppdraget.Duh..det blir så teit at det er så lett.

Og alt det der gifte seg og få unger greiene tilhører "The Sims" og ikke et slikt spill.Bare gørr kjedelig!

 

Så du jukser deg til mange penger, dropper en viktig del av spillet, følger kun historien og klager likevel over at spillet er kort? :p Historien er bare en liten del av spillet. Hvorfor ikke spille for å ha det moro i stedet?

Lenke til kommentar

Vel Fable III var på mange måter et bra spill,men det som trekker ned er at det er altfor lett og ikke kan du heller dø helt.Syntes også det var noe kort og inneholdt ikke for mye nytt.Jeg har PC versjonen og der kan man bla med letthet jukse seg til store pengesummer ved å eie masse eiendommer,også deretter stå rett opp og ned et trygt sted å kassere inn masse penger.Det jeg da gjorde var å skru på spillet en Lørdags morgen,la spillefiguren stå på markedet i Bowerstone,også la jeg gulv i stua imens spillet genererte flere millioner for meg.

For de som har spilt,så vet dere at man må ha minst 6,5 mill før man tar det endelige oppdraget.Duh..det blir så teit at det er så lett.

Og alt det der gifte seg og få unger greiene tilhører "The Sims" og ikke et slikt spill.Bare gørr kjedelig!

 

 

enig i mye=)

når jeg spilte igjennom det for andre gang startet jeg med å stå å spille på den jævla luta å tjente meg opp en 60-80 000, etter det var det bare å invistere i hus å butikker å gå å legge seg, å dagen etterpå bruke alle pengene på å kjøpe nye hus og butikker å slik gikk det ganske kort tid før jeg hadde de 6,5 mill før jeg var kommet halv veis i spillet(alt for enkelt)

synes også at de har gjort magisystemet ALT for enkelt å kjedelig(likte systemet i 1 'ern, syns de blei kjipere i 2'ern å nå virker det som at de ikke har brydd seg noe serlig om det)

veit ikke helt sikkert men synes storyen virker kortere og utviklingen av the hero er blitt så simpel simpel.

når det kommer til det med å gifte seg å få barn osv, er ikke det en skikkelig nødvendighet, men det har vert i nesten alle spill så det blir litt dumt å fjærne det. det gjør også slik at verden virker levende å realistisk.

Lenke til kommentar

Vel Fable III var på mange måter et bra spill,men det som trekker ned er at det er altfor lett og ikke kan du heller dø helt.Syntes også det var noe kort og inneholdt ikke for mye nytt.Jeg har PC versjonen og der kan man bla med letthet jukse seg til store pengesummer ved å eie masse eiendommer,også deretter stå rett opp og ned et trygt sted å kassere inn masse penger.Det jeg da gjorde var å skru på spillet en Lørdags morgen,la spillefiguren stå på markedet i Bowerstone,også la jeg gulv i stua imens spillet genererte flere millioner for meg.

For de som har spilt,så vet dere at man må ha minst 6,5 mill før man tar det endelige oppdraget.Duh..det blir så teit at det er så lett.

Og alt det der gifte seg og få unger greiene tilhører "The Sims" og ikke et slikt spill.Bare gørr kjedelig!

 

Så du jukser deg til mange penger, dropper en viktig del av spillet, følger kun historien og klager likevel over at spillet er kort? :p Historien er bare en liten del av spillet. Hvorfor ikke spille for å ha det moro i stedet?

 

 

hay! hvor har du vært de siste årene? Fable er et eventyr og et rollespill. hvis ikke storyen hadde vært bra hadde det ikke kommet flere av spillene. den er jo sentral for alle spillene

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vel Fable III var på mange måter et bra spill,men det som trekker ned er at det er altfor lett og ikke kan du heller dø helt.Syntes også det var noe kort og inneholdt ikke for mye nytt.Jeg har PC versjonen og der kan man bla med letthet jukse seg til store pengesummer ved å eie masse eiendommer,også deretter stå rett opp og ned et trygt sted å kassere inn masse penger.Det jeg da gjorde var å skru på spillet en Lørdags morgen,la spillefiguren stå på markedet i Bowerstone,også la jeg gulv i stua imens spillet genererte flere millioner for meg.

For de som har spilt,så vet dere at man må ha minst 6,5 mill før man tar det endelige oppdraget.Duh..det blir så teit at det er så lett.

Og alt det der gifte seg og få unger greiene tilhører "The Sims" og ikke et slikt spill.Bare gørr kjedelig!

 

Så du jukser deg til mange penger, dropper en viktig del av spillet, følger kun historien og klager likevel over at spillet er kort? :p Historien er bare en liten del av spillet. Hvorfor ikke spille for å ha det moro i stedet?

 

 

hay! hvor har du vært de siste årene? Fable er et eventyr og et rollespill. hvis ikke storyen hadde vært bra hadde det ikke kommet flere av spillene. den er jo sentral for alle spillene

 

Storyen er for kort,og selv om jeg liker frihet i spill,så skulle det vært begrensinger som stoppet deg fra å "rushe" gjennom spillet.Mange av sidequestene er i tilegg ubrukelige.Hva skal du med 1000 gold i belønning når du kan rane eller tjene pengene på "utleie av eiendom" :tease:

Edit:Det er ikke å jukse syntes jeg når man kan løse et problem/tjene penger i et spill uten å bruke juksekoder,men at man finner en "exploit" som det heter.Ikke min feil at jeg utsmartet spilldesignerne!Dette skulle de jaggu ha tenkt på.Det er jo klart at så lenge dette er mulig så gjør folk det,det er vanskelig å la være når det er så enkelt som her. :grumpy:

 

For meg er det en hobby i seg selv å finne finurlige "expolits" i spill.Men det er jo mest gøy når en må jobbe litt for å finne dem.Eksempelvis i GTA serien er det mange lure ting man kan gjøre for å slippe billigere unna kjipe oppdrag(spesielt motorsykkel kjøring,eller biljakter der hvor motstander har langt forprang)

Hvis man kan slippe en slik jakt ved å enkelt skyte hull i alle dekkene på den bilen du vet motstanderen kommer til å stikke av i før du begynner oppdraget,så er dette et godt eksempel på noe jeg ikke kan la være å gjøre :w00t:

Endret av ArkArk
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...